Hessingen

Alla inlägg den 11 juli 2007

Av Isadora - 11 juli 2007 18:09



Han är så söt, min boy, var lite nere häromdagen & jag fick den här klockan då han kom hem. Ser ut som en sån som jag ville ha förutom att den här har plastarmband o inte metallic som jag vill ha.Ska höra mig för om dom har den i det, **hoppas, hoppas**


Lyx
Av Isadora - 11 juli 2007 13:39



Det blev en jättefin kampfisk igår, trodde inte dom skulle ha öppet pga renoveringen som äger rum i industriområdet men vi kom nog precis innan stängning vilket var tur det!

Napoleon (aka Nappe) tyckte jag var passande då han är en fighter! Lite läskigt att han kan hoppa ur skålen bara, tydligen bor dom ursprunligen i vattenpölar vid risfält någonstans i världen, och för att ta sig emellan pölarna hoppar dom! Tufft huh?





 



 


Here he is!




Av Isadora - 11 juli 2007 12:15

Idag blir det IKEA för igår avverkade vi både Flugger, Svedbergs. Och älsklingen fick lite mer kött på benen tills han ska träffa sina kära inredningsarkitekt.

Sen frågade en god vän oss om vi ville fotas lite senare idag eftersom han var ledig tänkte vi att det var lika bra att passa på och då blir min lilla mamsen glad för det är hon som efterfrågat bilder på mig o min pojke..

Nu måste jag fixa mitt hår som verkar ha en tendens att mögla (??) längst in, mitt hår är verkligen en vetenskap minst sagt..


Tjipp!

Av Isadora - 11 juli 2007 12:12


Med ett lite finare linne till kändes det mindre "sunkigt"..



Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards