Hessingen

Alla inlägg den 20 juli 2007

Av Isadora - 20 juli 2007 19:36



Hemma snabbt för att duscha men snart kommer grabbarna o hämtar upp mig, då ska vi in till stan o käka sen är det fest!



Av Isadora - 20 juli 2007 13:21




Fint väder! Hur skönt som helst.. Idag ska jag o pojkvännen gå o lägga oss vid en väns pool o lapa sol hade vi tänkt o bara njuta! Man vet ju inte hur länge det här vädret håller i sig, ska man tro meteorlogerna så bådar det inte gott men lever vi här o nu tycker jag.

Sen ska vi in mot stan ikväll o käka några stycken sen vet man aldrig vad som händer, skönt att vara ledig! Många som går på semester idag o vissa som kommer hem från resor så vi börjar sakta men säkert bli ett gäng här hemma som kan hitta på massa skoj..



Av Isadora - 20 juli 2007 12:33


Alla som är intresserade av en kort skinnkjol till hösten, kolla in Gina Tricots hemsida & hitta en billig för ynka 199:- som hittat!



Av Isadora - 20 juli 2007 11:57



 1. Tvätten på Victoria Beckhamm jeans måste jag bara ha! (www.people.com)


 2. Skinnjacka brunetten har på mingelbilden t.h är ju hur snygg som helst!  (www.stureplan.se)


 3. En lång kofta som denna från h&m vill jag ha men den kan inte vara i ull eller liknande krympande o stickigt material, is there anyone out there?


 4. Cecilia på Expressen visar här en så skön stil, allt är verkligen klockrent.. If only I could pull that off? *Drömmer mig vidare* (http://blogg.expressen.se/modebloggen/)


 5. Den fina kjolen från h&m, självklart plagiat av dyrare design (that's what h&m do) vill jag ha i höst men den har inte kommit in än men när den väl gör det då ska jag lägga vantarna på den!



Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards