Hessingen

Alla inlägg under juli 2007

Av Isadora - 17 juli 2007 14:29




Alla badade utom jag, hade inte riktigt lust, sprang runt o sjöng för dom andra o plåtade lite, allt detta med en god drink i handen!

På vår lilla tur hem träffade vi på en helt underbart söt katt, som vi försökte hjälpa hitta hem men det klarade den nog bra själv..

När vi kom hem i natt o slog på tvn, vem står inte där om min egna lilla babyEve, så stolt över henne.. Hon pladdrade på som bara den o då var klockan halv tre i natt, jag hade aldrig orkat det, good job!



Av Isadora - 16 juli 2007 17:22



Mycke hairdos blir det nu men måste ju ha med min sköna beach- hairdo, så skönt att få bort allt hår från ansiktet!

Älskar mina diadem/hårband i ett..



Av Isadora - 16 juli 2007 16:38

Fotbollsmatch när det gäller Brommapojkarna känns inte aktuellt för mig, så fotbollsintresserad är jag inte.. Så när grabbarna ska iväg på det nu i eftermiddag stannar jag hellre hemma med Foxxan o slappar, blev en lång dag i solen men sen möter jag upp pojkarna hos en gemensam vän för lite festligheter. Sitta o snacka skit, dricka en cider eller två o spela kort, känns som en bra avslutning på dagen! Kanske tom får bubbla lite?

Av Isadora - 16 juli 2007 14:25



 

Always happy in blue!



 


Av Isadora - 16 juli 2007 10:52


Sitter just nu ut i gräset på tomten med både älskling nr 1 o nr 2, det ni! Inte varje dag.. Solen värmen så skönt på ryggen, *mm* Foxy jagar humlor, så sött! Jag o pojken min dividerar fram o tillbaka som vanligt vad vi ska hitta på.. Men det kan väl inte bli allt annat än bra med en start som idag!




Alla njuter fullt ut!



Av Isadora - 15 juli 2007 13:25

Yttligare en dag då solen lyser med sin frånvaro, bah!

Men jag o puttinuttiplutt.. haha pojkvännen ska ge oss ut nu anyway, blir väl en liten promenad med Foxy, hon måste ju ut så super för oss!

Sen får man väl se vad som händer, vi skulle ju egentligen ut med några vänner i skärgården med deras båt, övernatta hos några andra vänner som har hus ute på Ålön o sen forsätta längre ut. Foxy skulle ha en sån söt flytväst också! Får hoppas det blir en annan dag för jag skulle så gärna ha åkt..





Bild: hundliv.se



Update; Självklart dök solen upp när vi bestämt oss för att åka o se nya Harry Potter med några vänner på eftermiddagen men inte är jag bitter för det inte, det blåste ju rejält.. Filmen var riktig bra, men sen är man ju lite utav en Harry Potter-nörd, haha!




Av Isadora - 15 juli 2007 12:50



I love my Nicole Richie-hairdo!





Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards