Hessingen

Alla inlägg den 29 december 2007

Av Isadora - 29 december 2007 16:27


Ibland känns det som det aldrig ägt rum och ibland känns det precis som igår, läskigt det där..



 

Mitt gamla campus







 

Av Isadora - 29 december 2007 15:08


Smart tjej som ska gå en förbannad powerwalk i ösregn!! Vad ska det vara bra för?? Men bara bita ihop som en väldigt vis man säger till mig var och varannan dag..


Ain't that a bitch




 

Av Isadora - 29 december 2007 13:16




 

Bild: icakuriren.se



 

Nu och imorgon är det förberedelser som gäller inför nyår, bodyscrub idag och sola imorgon. Egentligen är ju BUS det bästa men eftersom jag är så ljus annars så blir det lätt ett oranget resultat vilket inte är så smickrande. Känns inte som det är någon större fara om man solar med måtta men det där är ju olika..






 

Hur ser era förberedelser ut inför nyår, någon som vill dela med sig?





 

Av Isadora - 29 december 2007 11:43



Underbart vacker bild, får en att längta till sommaren really bad!



 





 

Bild: h&m







 

Av Isadora - 29 december 2007 11:20


Idag känner jag mig utvilad, igår var ingen rolig dag, var helt slut när jag kom hem från jobbet! Väldigt intensiv dag så jag praktiskt taget stupade när jag kom hem. Nu ser jag fram emot att skön helg!

Idag ska jag träna lite, blir nog bara att promenera för åka till gymet själv lockar inte idag.. Måste få något gjort när det kommer till tentan, måste nog börja idag iaf. Imorgon hoppas jag på yoga, hoppas det blir av. Känns väldigt tvunget nu efter julen och allt man stoppat i sig!



Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards