Hessingen

Alla inlägg den 6 december 2007

Av Isadora - 6 december 2007 22:16


Gick upp 6 imorse så är oerhört trött nu, sista dagen imorgon, thank God! Då är det museipedagogik hela dagen för hela slanten.. Hoppas man orkar med, zzz..


God natt alla töser!



Av Isadora - 6 december 2007 12:26


Jag lider av sjuk ångest!! Mitt hår ser ut som skit, blev inte alls som jag ville ha.. Sa specifikt till om att jag inte ville ha uppklipp, det är så klart uppklippt. Jag sa till om att jag ville ha samma färg som mitt löshår, hade tom med mig det men tror ni färgen är densamma? I think not.. Det här kanske låter konstigt men mitt hår ser ut på ett sätt när det är ordninggjort och när det inte är det därför 'r det nästan bättre att klippa det torrt och platt-tångat så kommer dess rätta natur fram.

Och jag som ville bli fin inför jul och nyår.. Tycker verkligen inte det var värt pengarna! Ungefär som om man ska köpa en svart bil och får en röd, det var ju inte det man betalade för.. men sitter i en svår sits, aldrig bra när det är en bekant till en vän :/ Min besikelse känner inga gränser..



Update; När alla andra har tandläkarskräck så har jag frisörskräck banne mig!! Jag kommer aldrig snåla när det kommer till hår igen, trots att jag likt förbannat är en fattig student, det bara måste gå prio 1! Ska nog vara mitt nyårslöfte, sånt som jag aldrig har men detta vill jag verkligen leva upp till så why not?





 

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards