Hessingen

Alla inlägg den 26 december 2007

Av Isadora - 26 december 2007 18:56



Året börjar gå mot sitt slut, vad minns ni utav erat 2007?




 


 



Året som gått




 




  • Började jobba heltid på dåvarande extrajobbet (har det nu som extrajobb igen)
  • Klippte page         
  • Mammas bild blev stulen alldeles utanför huset (som sen hittades på ön iofs)        
  • Fick äntligen tag på mina fladderbyxor alá USA, som jag letade!
  • Mamma fyllde 60
  • Jag hade otroligt jobbigt med min tinnitus i början av året                 
  • Jag blev med ipod nano       
  • Hittade äntligen min dunis efter lång jakt        
  • Sugen på 70-talsjeans men hittade inga jag föll för, siktar istället på s/s 08        
  • Upptäckte Change-butiken, himmelriket för sådana som mig!
  • Upptäckte shopping online på allvar        
  • Blev beroende av smoothies like never before        
  • Fick största påskägget ever        
  • Mamma och pappa gifte sig, jag gjorde brudbuketten som jag inte gjort på år och dar        
  • Jag opererade bort min ganglion         
  • Sämsta sommaren så långt jag kan minnas, vädermässigt        
  • Vann första gången på triss        
  • Blev beroende av Ben and Jerry’s Chocolate Fudge Brownie        
  • Bakade den godaste blåbärspajen        
  • Var på centralbadet med mamma       
  • Spelade brännboll på min födelsedag        
  • Fick paket från USA, fint från VS        
  • Ångrade att jag klippte mig        
  • Åt mycket jordgubbar denna sommar, säkert mer än vad jag fått i mig i under hela livet        
  • Frossade i grillade fläskfilé med bea och kokt potatis        
  • Köpte löshår        
  • Första gången på badholmen        
  • Hittade ett nytt rosévin, favorit! Jacob’s Creek        
  • Skaffade kampfisk, Nappe        
  • Målade om en hylla jag fyndat på loppis       
  • Köpt mycket inredning till my hubby        
  • Kom in på Lärarhögskolan        
  • Skaffade träningskort        
  • Fick upp ögonen för hur goda riskakor är        
  • Använde tights för första gången på 12 år        
  • Var på Hawaiifest med liveband        
  • Var inte på landet så mycket som jag hade tänkt        
  • Bubblade inte hos våra vänner som mycket som det annars brukar bli        
  • Vann tävling hos cocoo.se jag som aldrig vinner något.. typ
  • Upptäckte den bästa serien genom tiderna, Heroes såklart!
  • Provade på sushi för första gången        
  • Hunnit äga två rosa mobiltelefoner, inne på mina andra nu        
  • Min vän Eva kräktes så alla kunde se, min lilla gumma, det styrde du upp bra!        
  • Fixade extrajobb alldeles själv       
  • Årsdag för mig och min hubby, det går framåt!        
  • Ny favoriträtt, saffransoppa med fisk         
  • Fick en jättebra julafton



   

Av Isadora - 26 december 2007 17:35



Jag ute på promenad, försökte bli kvitt mitt magont, tror jag lyckades..




 


Av Isadora - 26 december 2007 17:10




 


För flera månader sen, i somras om jag inte minns fel så bad min frisör mig att testa saltvattensspray, hemmagjort visserligen men det slutade med att jag köpte på flaska när jag var inne på h&m och jag måste nog säga att det verkar bra för det priset! Ca 40:- från Proffs


Jag använder mitt bara för att få volym, sprayar vid rötterna, och det fungerar utmärkt! Jag har rätt glatt hår, fina hårstrån som det kallas för.. Med detta spray gör det mer "greppvänligt".



Av Isadora - 26 december 2007 11:05


Skulle egentligen jobbat idag men vaknade upp för ett par timmar sen med världens magsmärtor, illamående, öm i hela kroppen och halsont på det, kul.. Måste bli bra till imorgon, måste jobba, har inte råd att förlora mer pengar. Inte lätt att vara student inte men ska passa på att bara ta det lugnt idag, sköta om mig.


Simma lugnt idag, det ska iaf jag göra!





Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards