Hessingen

Alla inlägg den 21 december 2007

Av Isadora - 21 december 2007 21:56


Igår blev det inte riktigt som jag hade tänkt mig, skulle överraska min prins med en skridskotur.. Vi har pratat om det i flera år med det har aldrig blivit av trots mitt stora intresse så jag tänkte slå slag i saken själv och bara röva med honom men my hubby fastnade hos tandläkaren på en härlig rotfyllning, föga otroligt? nej för det händer ofta saker då vi ska försöka hitta på något så får helt enkelt ta igen det en annan gång.. Så länge du mår bra, bejb!




 



Här sitter stackars jag och väntar, bu-hu.. haha


Av Isadora - 21 december 2007 20:13


Jag har verkligen varit frånvarande men det är mycket jobb nu! Och jag har fått ont i halsen till råga på allt men bara bita ihop, måste få ihop pengar.. Inte alltid lätt att vara fattig student men jag har det förhållandesvis väldigt bra då jag har nära o kära som hjälper mig men de som inte har det då?


Ska slå in julklappar nu, sätta mig framför tv:n och bara ta det lugnt för imorgon ska jag stå i butiken och sälja fin fina blommor till alla på ön som kommer förbi! Längtar nu till dagarna jag kan vara helt ledig men har ju en hemtenta som ska skrivas också men det tänker jag inte ödsla mer tid att fundera över ikväll..




 










 


Bild: azfotos.com






 



Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards