Hessingen

Alla inlägg den 9 december 2007

Av Isadora - 9 december 2007 21:01


 


Det blev fin fina pepparkakor som vi fick till igår, jag och min hubby! Faktiskt ganska stolt.. Lite censur på namnet där då man inte vill hänga ut sig hur mycket som helst men det kanske är förståligt.. Sen valde jag att inte ta med de pepparkakorna som var lite för out there, men jag är stolt över mina snoppar! haha Måste ju ändå tänka på mina känsliga läsare.. Srn får vi inte glömma den am. fotbollen som bejbi kom på helt själv, lite amerikaniserad har allt blivit! I'm proud to say..




Av Isadora - 9 december 2007 17:31


 Har haft en skön helg men som så många gånger förr gått alldeles för snabbt men snart är det jullov! Vilket iofs inte betyder så många lediga dagar ändå, både plugg och jobb står på to-do-list!

Har haft och har still laptopen kopplad till tv:n superskönt, kan man se heroes wide liksom, har jag inte gjort tidigare :]






Nu blir det tacos till middag, bara jag och lilla mamsen då pappa är borta på kalas.. Hoppas ni får en lika skönt söndagkväll som jag!



Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards