Hessingen

Alla inlägg den 7 december 2007

Av Isadora - 7 december 2007 23:19




Jag föll verkligen för det blommiga mönstret på klänning och paraply från Lindex väskan likaså, inte direkt min stil men passade till det andra och livar upp! Skor från h&m, armband från accessora.



Av Isadora - 7 december 2007 19:02


Nu ensam hemma, har sett den minst 1000 ggr men lika typiskt varje jul! Kan inte fatta att den är ifrån 1990, ages ago ju!!





Av Isadora - 7 december 2007 17:48







Bild: http://magazineliteracy.org/images/snowflake.JPG





Det är december och snön som man är van vid sen barndomen lyser med sin frånvaro.. Ska det vara mörkt och kallt kan det väl iaf vara några grader kallare och snö för då hamnar ju mysfaktorn på topp! Skulle ligga runt nollan i helgen sen kan manju bara hoppas!

Jag vet iaf med mig att jag mår desto bättre med ljus, snön reflekterar ju den lilla strimma ljus som ändå finns under vintern. Ju kallare desto klarare blir det och solen kan få titta fram! Men nu lever vi i en grådaskig bubbla, ungefär som en sån där snöglob men utan snö då förstås.. De där snögloberna är väl ändå magiska, kände mig helt förtrollad som barn :]





Av Isadora - 7 december 2007 17:43



De här söta spännena från h&m har jag i denna färg och i körsbär tycker mest om att ha dem så här och funderar stark på att ha dem så på nyår till en svart klänning och skor i smutsigt silver, kanske kan vara något??






Bild: H&M



Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards