Hessingen

Alla inlägg den 10 december 2007

Av Isadora - 10 december 2007 16:34




 




 

Datumet idag är inte vilket som helst utan har en speciell betydelse för mig, något som för 6 år sen avgjorde mycket av vad jag är idag på både gott och ont.. Livet är inte alltid lätt och vägen till lycka är inte spikrak, jag är ett levande bevis på det eller snarare vi. Det är nämligen 6 år sen jag mötte min tvillingsjäl på ett minst sagt besynnerlig sätt som är en helt annan historia..

  Ni som tycker det är hopplöst, att det aldrig kommer bli ni, det finns faktiskt solskenhistorier glöm aldrig det! If you're meant to be then you're meant to be! Don't let anyone else tell you otherwise...







Av Isadora - 10 december 2007 16:32



Strike a pose!



 







 

Av Isadora - 10 december 2007 11:05


Härlig sovmorgon en skoldag som denna, var faktiskt riktigt länge sen sist! Sen det bästa, vi har bara seminarium i 2 timmar, då hinner jag göra lite mer nytta här hemma! Ser ut som bara den.. Mina duntofflor läcker, need I say more? Så det ska jag fixa med när jag kommer hem plus vika tvätt, riktigt spännande va?


Ny vecka idag igen skulle jag vilja säga, det går ju så snabbt nu och snart är det jullov! Denna vecka är det lucia vilket innebär massa mys, saknar att åka runt och sjunga som vi gjorde med musikklassen jag gick i när jag var yngre, alla dessa företag men det var superkul! Eller den gången jag var lucia på konståkningen, läskigt att åka med levande ljus!

I helgen ska vi på julfest hos storebror och det ser jag fram emot, alla vänner kommer vara där..



Hur ser er vecka ut?




Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards