Hessingen

Alla inlägg den 3 december 2007

Av Isadora - 3 december 2007 22:01


Jag har inte haft någon vidare julkänsla de senaste åren förän nu. Förra året hade jag inte så julpyntat och året innan bodde jag i en grannes ena lägenhet då min inte blivit färdig plus att jag kände mig kluven då jag precis hade kommit hem från att ha bott i USA en tid..



 


 

Fick tag på fina saker idag, supernöjd!





 


 Han skrek mitt namn, Frosty the snowman, han var själv kvar så var ju bara tvungen söt som socker!!



 






 



Skulle ju egentligen ha en stjärna men det viktigaste var mysbelysning och denna kan jag ju ha jämt så perfekt!





 











 


Av Isadora - 3 december 2007 18:07



 


Riktigt skitväder idag som man helst inte vill ut i igen men jag och mina snälla föräldrar ska åka och köpa mig en adventsstjärna!




 











 



Av Isadora - 3 december 2007 17:59



Nu börja det bli ordning på julpyntet här hemma men det får inte bli för mycket för tidigt så tar det lite lugnt, det är ju trots allt bara första advent so far..


Att skapa!



Av Isadora - 3 december 2007 14:09


Det här dock mitt mål, i hårväg alltså så ni inte får för er något annat! Min nya frisör tror det är möjligt, jippie!





Bild: ? kan vara people.com




Av Isadora - 3 december 2007 14:04


Är bara hemma snabbt och vänder känns det som, har varit hos frisören tidigare idag och har föreläsning om en timme.. Ska försöka slänga i mig något att äta innan dess. Här får ni nu en kombinerad bild, dagens + resultat!



 

Jag i mitt fina badrum bjuder jag på idag!




 

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards