Hessingen

Alla inlägg den 27 december 2007

Av Isadora - 27 december 2007 20:05


Ni kommer inte tro det är sant! Jag tror inte att det är sant nämligen..

Min älskling missade bussen så jag drog in honom i förortscentrumet och den enda klädesbutiken som kunde tänkas intressant att strosa i var en lite mer utländsk präglad butik, inte riktigt min stil men kul på något sätt..


Anyhow, jag titta till på en topp, för den såg på gränsen för liten ut för att vara en klänning. Iaf för mig med mina kurvor.

Tog ändå ner den och bestämde mig för att prova, reflekterade över att den var skrämmande lik den jag letat efter länge länge men svårt att ändå avgöra om det var just den. Hade ju bara sett den på bild i en tidning och svårt att avgöra vad det är för material och detaljer då.


My hubby erbjöd sig att köpa den även fast det det fanns en chans att det inte var den, jag gillade ju den trots. Tjejen i butiken påpekade att det dock var en topp och den i tidningen gick under kategorien klänning. Men samma pris och märke som i tidningen, måste ju vara den tänkte jag!




 

 Nog med dravel!



 



Av Isadora - 27 december 2007 12:31


Idag är jag på jobbet, väldigt lugnt, inte så många här i mellandagarna. Jag har stått i köket och lagat maten, alla blev nöjda med min insats även chefen så det var ju kul!

Efter jobbet ska jag och my hubby iväg till Mio och köpa lite grejer till hans lägenhet som snart är inflyttningsklar, ska bli så kul att få ordning för nu har han väntat länge..

Skulle behöva åka en sväng och kika efter nyårsklänning, för imorgon jobbar jag också och slutar senare. När ska man hinna?

Hade spanat in en fining som desssutom var billig, världens kap, men tyvärr verkar den inte kommit in i butik ännu., too bad!

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards