Hessingen

Alla inlägg under juni 2007

Av Isadora - 21 juni 2007 20:14

Nu är jag så trött, så trött.. Vill sova men måste fixa med lite saker till morgon innan jag får någon ro. Nu har jag gjort paj till imorgon, blåbär till oss alla o en lite minde hallon/blåbär till en kille som är glutenintolerant bara för att jag är så snäll! Annrs är det ju lätt hänt att man glömmer o ska han bara få sitta o titta på när vi andra häver i oss? Sånt händer ofta på jobbet, tycker så synd om dessa arma själar.. inte deras fel ju.

Fick lite fina o bra sommarpresenter av mamsen idag, apsnyggt chockrosa, matt nagellack, hälsokost som jag inte kan leva utan men ack så dyrt o rosametallic crocs att ha till jobbet nu i sommar, helt perfekt.

Ja, jag är fullt medveten hur fuuuula alla i Svealand tycker att dom är men om ska jag vara ärlig så tycker faktiskt inte jag det.. Speciellt inte i rosa o på något sätt får jag upp en bild på en tomtenissa som jobbar i tomtens verkstad som är lite vågad så där, vågar bryta normen med den vanliga svarta träskon som alla tomtenissar måste ha.. då känns det helt okej.

Sen känns det som om jag aldrig orkat lägga ner energi på att bry mig va andra tycker!

Av Isadora - 20 juni 2007 22:52


Antingen flickigt blommigt eller marint tema, what do I choose??


Av Isadora - 20 juni 2007 17:28





Hård men ändå bohemiskt I dont care-känsla över det







Bas med lite street, en skön dag..







Preppy, inte för mycket väldigt enkelt






När man vill slå på stort, lite flådigare..




Personligen älskar jag att blanda, kära på det man känner för för stunden. Beror ju helt på vilket humör man är på o vart man ska!


 


Bilder: Hel Looks


Av Isadora - 20 juni 2007 17:10

Jag älskar mina rosa skor, så mycket att jag vill ha ett par  liknande i vitt eller svart, någon som har något bra tips??


Behöver ju såklart inte vara från HM bara för dessa är det, men vill ändå ha ett par som har denna perfekt låga klack. Jag är ju fullkomligt värdelös på att gå i klackar men samtidigt vill man ju ha lite klack så man får lite bättre hållning + att det är finare till klänning o kjol. Dom här kan jag lätt klara mig i en hel kväll. (hoppas jag)

Av Isadora - 20 juni 2007 16:55

En lång dag idag, man är varm o har ont i fötterna but other then that Im fine! Jag har bundit kransar, plockat blommor o gjort fint.. Blev dans runt stången o picnic i solen med smarriga jordgubbar o glass till efterrätt till allas glädje, värsta lyxen! Själv känns det som jag består av enbart jordgubbar o glass.. Smällar man får ta en sommardag.

Nu ska det bli skönt att varva ner, bara en dag kvar.. Kanske ska passa på att göra lite manikyr/pedikyr ikväll inför fredag? Imorgon har jag ju lite att göra..

Och prova kläder att icke förglömmas! Jag är nämligen en riktig nörd, hatar att känna mig obekväm när jag är borta hos folk på baluns. Och man kan ju inte ta med sig hela garderoben om man får värsta infallet o känner sig megafel.. Så klänning eller shorts?



Av Isadora - 19 juni 2007 19:52


Gud vad mycket smycken som bara ligger o dräller överallt, plus denna lilla korg som bara välde över innan jag kom på en bra idé..


Nämligen detta!




Nu är det mycket lättare att se vad man har också!


Av Isadora - 19 juni 2007 19:42

Dagen har bara sprungit iväg! Har jobbat idag men haft ganska ont till o från.. Kom hem o umgicks med mamma, länge sen nu, springer alltid om varandra. Fikat, skrattat o snacka massa skit o surfade runt på nätet för att kika på torp i södermanland. Dom vill så gärna ha något mindre o jag förstår dom, inte så dom blir yngre direkt.

Imorgon har vi iaf lilla midsommarafton så jag har haft i uppgift att göra ringarna i björkris o dom andra har plockat en massa blommor som vi ska klä hela stången med imorgonbitti. Sen ska det dansas o ätas det traditionella smörgåsbordet, I love it! Blir en skön dag, sista "vanliga" dagen denna vecka för torsdag är det 12-dag..

Sen har vi ju riktiga midsommar på fredag, jiiehoo! Men vad ska man ha på sig?? Så ironiskt att det ska vara strålande sol o 23 grader varmt på torsdag o regn o 15 på fredag. Suck

Klänning eller byxor??


Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards