Hessingen

Alla inlägg den 12 juni 2007

Av Isadora - 12 juni 2007 20:54


OBS! Inte jag på bilden.


Hittade världens roligaste sida hos Åhlens, där man kan göra sitt eget sommarvykort! Man får klippa in sitt ansikte på en bikinimodell, reglera storlek så det stämmer in på en själv, bestämma bakgrund, matcha bikiniöver- o underdel samt skriva en personlig hälsning till mottagaren! Kul när man har tråkigt :) Prova du också!

Av Isadora - 12 juni 2007 19:14


Fick avi från postens utlämningsställe idag, där det stod att jag hade paket från USA att hämta ut! Hade helt glömt bort att min gamla rumskompis skulle skicka paket så blev en positiv överraskning helt klart!


Detta fina giftset från Victoria's Secret som jag bloggat om tidigare fick jag med en söt lite bag till också! Thank you so much, lots of lov!




Lyx
Av Isadora - 12 juni 2007 16:52

Jag vill ha vipp-kjol alá Elsa, känns som om det är det bästa alternativet för min kropp även fast jag tycker det är riktigt snyggt med den korta skinnkjolen eller den kort-korta från AA. Vid det här laget har man ju ett viss hum vad som en klär en och inte..

Av Isadora - 12 juni 2007 15:16

Sista dagen att slappa och jag gör det med bravur! Chockladglass med tv-häng för imorgon ska jag och Sophie på picnic om vädret är med oss men som jag nämnt tidigare så är det riktigt skönt när det är lite svalare, då finns det utrymme för att faktiskt gå klädd i annat än bikini utan att avlida!

Längtar så tills torsdag, då skiten ska av! Sen ska jag faktiskt jobba på fredag, en dag sen är det helg igen men skönt att börja lika lugnt nu när jag inte vet hur musklerna i armen fungerar som dom ska?

Av Isadora - 12 juni 2007 14:13


Peppar & salt i form av söta grisar från ASOS!

Skulle passa perfekt i älsklingens nya lägenhet som för övrigt kommer gå i grafiskt svart & vitt.



Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards