Hessingen

Direktlänk till inlägg 21 juni 2007

Dagen som förflutit...

Av Isadora - 21 juni 2007 20:14

Nu är jag så trött, så trött.. Vill sova men måste fixa med lite saker till morgon innan jag får någon ro. Nu har jag gjort paj till imorgon, blåbär till oss alla o en lite minde hallon/blåbär till en kille som är glutenintolerant bara för att jag är så snäll! Annrs är det ju lätt hänt att man glömmer o ska han bara få sitta o titta på när vi andra häver i oss? Sånt händer ofta på jobbet, tycker så synd om dessa arma själar.. inte deras fel ju.

Fick lite fina o bra sommarpresenter av mamsen idag, apsnyggt chockrosa, matt nagellack, hälsokost som jag inte kan leva utan men ack så dyrt o rosametallic crocs att ha till jobbet nu i sommar, helt perfekt.

Ja, jag är fullt medveten hur fuuuula alla i Svealand tycker att dom är men om ska jag vara ärlig så tycker faktiskt inte jag det.. Speciellt inte i rosa o på något sätt får jag upp en bild på en tomtenissa som jobbar i tomtens verkstad som är lite vågad så där, vågar bryta normen med den vanliga svarta träskon som alla tomtenissar måste ha.. då känns det helt okej.

Sen känns det som om jag aldrig orkat lägga ner energi på att bry mig va andra tycker!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isadora - 21 september 2012 23:12

Det har varit mycket på jobbet, säkert den mest arbetsamma månaden ever, helt galet! Sen åkte jag på en förkylning och tappade rösten, så det ska bli skönt med helg. ...

Av Isadora - 1 september 2012 13:53

Slagna hjältar här hemma igår, trötta efter en lång vecka.

Av Isadora - 26 augusti 2012 20:42

Pizzamys med älskling

Av Isadora - 26 augusti 2012 20:32

On my way out..

Av Isadora - 26 augusti 2012 20:30

Igår var vi på middag hos fina kusin och sambo, mycket trevligt! ...

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards