Hessingen

Alla inlägg den 17 juni 2007

Av Isadora - 17 juni 2007 19:12


Vad passar bättre idag än detta!


Im in love with the cupcakes..




Chooka Cupcake

Chooka Tiny Whales

Chooka Tattoo City

Chooka Happy Hour

Juicy Couture Birdcage Umbrella

Juicy Couture Motif Umbrella



Bilder: Nordstrom

Av Isadora - 17 juni 2007 12:23

Jag som lovat min frisör att testa hur salvattensspray (hemmagjort såklart!) fungerar på mitt hår, som ett litet experiment. Inte mycket som biter på mitt hår, efter att ha stått med locktången en timme så blir mitt hår spikrakt igen efter 30 min, kul jul.. Spikrakt + tjockt, tungt hår = inget bra recept! Det enda sättet att få till lite vågor är att göra det när det är blött o sen låta det lufttorka men det kräver planering o ibland har man inte den tiden.. Så istället för saltvattensspray så hoppade jag iställer över att  borsta håret igår efter duschen, hade i lite Kerasilk som gör håret mindre tovigt/statiskt o tror det blev ett bra resultat?




Fick jag fram lite fall i mitt spikraka hår??



Av Isadora - 17 juni 2007 11:45

Idag blir det bara lugnt, regn ute men sol i sinne! Så heter det ju inte men så är det iaf för mig idag..

Ska äta massa glass o jordgubbar, kolla film, städa lite o bara njuta av en ledig dag!




 





 



 


Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards