Hessingen

Alla inlägg den 21 juni 2007

Av Isadora - 21 juni 2007 22:28


 Det sista jag ska göra idag, sen är det sängen!


Av Isadora - 21 juni 2007 21:31




 "30.000 gamla undervattens vulkaner finns det i världens hav, många högre än Mount Everest".



Jag är imponerad & kikar vidare på dokumentären Planet Earth!


Brittisk naturserie.Del 11 av 11: Djuphaven.Sextio procent av jorden täcks av hav som är djupare än en och en halv kilometer. Det är jordens största ekosystem och ännu är stora områden nästan helt outforskade. För djur, vare sig de lever uppe vid ytan eller i djupet, är det mest livsavgörande att kunna hitta föda och spara energi. Vi följer delfiner, rockor, bläckfiskar och valhajar ute på de öppna havsvidderna, där också de supersnabba segelfiskarna jagar, men dyker också till 2 000 meter för att studera varelserna som kan existera på dessa stora djup.


Av Isadora - 21 juni 2007 20:14

Nu är jag så trött, så trött.. Vill sova men måste fixa med lite saker till morgon innan jag får någon ro. Nu har jag gjort paj till imorgon, blåbär till oss alla o en lite minde hallon/blåbär till en kille som är glutenintolerant bara för att jag är så snäll! Annrs är det ju lätt hänt att man glömmer o ska han bara få sitta o titta på när vi andra häver i oss? Sånt händer ofta på jobbet, tycker så synd om dessa arma själar.. inte deras fel ju.

Fick lite fina o bra sommarpresenter av mamsen idag, apsnyggt chockrosa, matt nagellack, hälsokost som jag inte kan leva utan men ack så dyrt o rosametallic crocs att ha till jobbet nu i sommar, helt perfekt.

Ja, jag är fullt medveten hur fuuuula alla i Svealand tycker att dom är men om ska jag vara ärlig så tycker faktiskt inte jag det.. Speciellt inte i rosa o på något sätt får jag upp en bild på en tomtenissa som jobbar i tomtens verkstad som är lite vågad så där, vågar bryta normen med den vanliga svarta träskon som alla tomtenissar måste ha.. då känns det helt okej.

Sen känns det som om jag aldrig orkat lägga ner energi på att bry mig va andra tycker!

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards