Hessingen

Alla inlägg under juni 2007

Av Isadora - 27 juni 2007 20:38




Skum bild, bröst o mage putar..




Av Isadora - 27 juni 2007 20:07

Mysdag på jobbet pga regnet, så skönt med lite uppehåll från värmen! Såg film, bakade morotsbröd o fick massa kärlek i form av pussar o kramar, dom är så söta dom små liven.. Sen shopping följt efter det o nu äntligen hemma.. Nu ska jag kika på lite Beyond the break, har massat avsnitt på datorn som jag bara måste frossa i! Sen blir det glass, måste ju få unna sig ibland..


Älskar att fynda!



Det blev:

Gummistövlar

Silver pep toe med klackar alá mina rosa *lycka*

Vita Stan Smith adidas m. rosa detaljer

Vit tjockstickad kofta som jag spanat på förut som jag nu unnade mig på rean!

Svart & gräddvitt diadem/hårband m. häst & hästsko-motiv

Svart tajt stickad klänning till hösten också den på rean

Grå topp m. hello kitty-tryck

Morgonrock på rean

Bäddset med söta rosa blommor också på rean



Tjipp!




Av Isadora - 26 juni 2007 20:33


Underbar bild på Scarlett Johansson, älskar blandningen av svart o vitt o skulle gärna se det i en klänningen. Har varit lite tabu hittills men jag gillar läget..




 



Av Isadora - 26 juni 2007 18:08


Seriöst, orkar inte jobba i den här hettan! Är utomhus på en gård där solen gassar o inte en endaste vindpust har man sett röken av.. Men man kanske inte kan se vindpustar, haha. Bra där. Skulle iaf vara skönt om det blev lite svalare, varmt ska det vara när man har semester, kan gå i bikini minst hela dagen o bada! Hoppas solen inser det nu o försvinner till typ nästa fredag, eller nej! Den får gärna komma fram över helgen såklart.. Men man kan ju inte få som man vill inte..


Idag kom iaf ett efterlängtat paket, nu ska jag beställa mer..




mjuuuuka mot huden..


Av Isadora - 25 juni 2007 21:14


Fick paket från ellos idag, behöll bara denna skjortklänning, så söt på! Stort + för fickorna som är gömda längst sömmarna i sidan. Men jag kommer nog ha den lite ledigt uppknäppt i halsen, rosetten knuten runt midjan som skärp eller varför inte bryta av med ett cognactfärgat skärp alá second hand.

Också denna för 99:- 



Bild: ellos

Av Isadora - 25 juni 2007 20:38



 


 

Hittade denna fina baddräkt på Halens rea för bara 99 spänn! Inte illa..

Matchas snyggt med ett par shorts, slokhatt, sandaler o massa tunna armband till afterbeachen!



Av Isadora - 25 juni 2007 20:18


 Hade jag kunnat ha höga skor hade jag satsat på dessa skönheter, speciellt till hösten!

Matcha det lila med senapsgult, åh tror jag avlider... men bara nästan.







Bilder: Din Sko

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards