Hessingen

Alla inlägg den 29 mars 2007

Av Isadora - 29 mars 2007 21:41

Lite kul när par matchar varandra, tycker jag. Dessa söta finska par hittar man på Hel Looks!

Av Isadora - 29 mars 2007 19:45

Här hemma myser jag runt i dessa plagg om det inte är för kallt, har det rätt varmt nere hos mig jämfört med resten av huset.
Vitt linne med inbyggd bh från MQ och trikåbyxa i 100% viskos från Hm, verkligen superskönt mot huden. Helt klart årets kap! Letade länge efter sånna här förra sommaren efter jag nobbat dom i USA året innan, vilket för mig är helt obegripligt så här efteråt. Men det tar väl ett tag ibland innan en trend går hem hos en..

Vad myser ni runt i hemma?

Av Isadora - 29 mars 2007 18:21

Längtar till man kan sitta på balkongen igen, i bara linne utan pläd och dricka smoothies! Våren har ju kommit tidigare än någonsin i år men får nog ändå vänta tills den riktiga värmen kommer.. Så länge drömmer jag bort till maj förra året då balkongen var ny och vårfin!

Av Isadora - 29 mars 2007 16:32

I paketet igår så fanns det massa saker, så kul! Jag var så spänd på väskan som en annan bloggare vid namn Engla tidigare hade med i ett av sina inlägg, nu hade den äntligen kommit! Men blev rejält besviken, vet inte riktigt vad jag hade trott men ville att den skulle vara lite större än vad den egentligen var.. hm, inte mycket som fick plats i den men kanske bra en dag då man inte behöver ha så mycket med sig? Grejen med mig är att jag helst av allt inte vill använda väska alls om jag inte behöver villsäga, det slutar bara med att älsklingen eller lilla mamsen får släpa på den.
Så antingen en rejäl som rymmer mycket eller ingen alls! >Basta

Av Isadora - 29 mars 2007 16:21

Idag blev det väldigt basic, inte ens ett halsband. Tyvärr är bara långa halsband ivägen på jobbet då alla får dom i huvudet när jag böjer mig ner! haha
Denna klänning från Hm är en klar favorit, så bra att ha till vardags. Ljusar idag upp den något med vita leggings med spets från Gina Tricot och guldballerinas från Vagabond. (som tyvärr har gjort sitt såg jag senare idag) Älskade verkligen dom! Bara att ge sig ut och spana efter ett par nya men känns rätt hopplöst, har sett många ballerinas i guld men inte lika söta och sköna som mina.. buhu!

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards