Hessingen

Alla inlägg den 7 mars 2007

Av Isadora - 7 mars 2007 19:06

Mellan läkartiderna idag så sprang jag in på Skopunkten, har inte gillat dom så mycket då deras kvalite känns lika med noll men "slit o släng" skor känns det inte så viktigt med, då man bara har dom for now..
Var egentligen där för ett par andra ankelboots som jag sett på en tjej igår, var bara tvungen att stoppa henne o fråga. Blev faktiskt lite paff att dom kom där ifrån så jag tänkte att dom kanske var värda en ny chans. Men dom som jag hade sett på henne var inte lika fina up close så det blev dom här raringarna som fick följa med mig hem! Älskar cognac färgat. *mm*

Av Isadora - 7 mars 2007 18:28

Jag tycker detta topic är lite intressant, lite kittlande så där.. Behöver ju inte vara en kärlek som i man /hustru, kan lika gärna vara i en vän, sina barn, släkting som sagt.


Det finns ingen självklar och allmänt accepterad definition på vad själsfränder egentligen är. Det finns inte heller någon gemensam uppfattning om det är en eller flera. Vissa talar om själsfränder som den enda stora sanna kärleken, den vi alltid har drömt om. Andra anser att man följs åt av en grupp människor som föds om och om igen tillsammans för att lära sig av varandra. De som anser att vi har en enda själsfrände behöver inte heller nödvändigtvis tro på reinkarnation.

Vad många ändå är överens om är att själsfränder krafigt påverkar ditt liv. En teori är att om man väljer att leva i ett förhållande med en av sina själsfränder så upplever man allt väldigt starkt. Inte bara vad det gäller kärlek, utan även alla andra känslor. Anledningen till den här intensifieringen av känslor är att vi ska lära oss mer och snabbare. Eftersom kärleken är så stark så klarar den även de allra svåraste delarna, som man gärna flyr ur annars. Detta gör livet mer intensivt och lärandet mer påtagligt. Tryggheten man kan känna i den starka kärleken kan också skapa väldigt stor frihet.

Text paranormala.se

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards