Hessingen

Alla inlägg under mars 2007

Av Isadora - 22 mars 2007 19:05

Artikel i Aftonbladet;

När husrannsakan gjordes mot hans skåp på jobbet hittade man videoband där polismannen, iklädd sin uniform och handbojor, har sex med en 16-årig flicka och för upp batongen i hennes underliv.
Polisen hade flickans namn, men lyckades aldrig hitta henne. Det fastslogs att det hela inte är brottsligt.


Gud vad arg jag blir på sånt här, det finns verkligen idioter där ute! Blir så arg o äcklad.. Är det inte våldtäksmän så är det poliserna själv!? Vem ska man kunna lita på? Inte skulle jag känna mig trygg o lämna ut mig själv till en polisman som begått brott, för det är det i mina ögon iaf. Hur är det i samhällets ögon?

Läs mer om detta här

Av Isadora - 22 mars 2007 18:38

Den här från Urban O. vill jag ha! Den är så söt.. Dyker den upp i butik här i Sverige tvekar jag aldrig, no way! Finns så mycket mer som är fint där... *mm*

Av Isadora - 22 mars 2007 18:33

Im a sucker for väskor med lång axelrem, har redan beställt denna online men kunde inte motstå den här underbara skapelsen i hallonrött, färgen på bilden är lite missvisande..

Av Isadora - 22 mars 2007 07:43

Bild lånad från google.se

Jag var alldeles för trött igår när jag kom hem så orkade knappt skriva något..
Igår fick vi våfflor på jobbet, trots att Våffeldagen är på söndag. Måste ju tjuvstarta lite när man är ledig då. Dom var så härligt frasiga med sylt o grädde!

Sen var jag in på 2nd handbutiken Vilse i garderoben på Kungsholmen, var länge sen jag var in där nu. Skulle kunna strosa runt där hela dagen och kolla på smycken, skor, väskor o fina kläder allt ifrån 20, 60, o 70-tal.. Så retro!

Av Isadora - 21 mars 2007 20:39

Hittade denna länk hos en annan bloggare, läskigt!
På denna sida kan man söka på förnamn och efternamn och så får man upp personens namn inklusive mellannamn, ort, stjärntecken o födelsedatum & hur många dagar det är kvar till nästa födelsedag! Och det funkar faktiskt, provade med mig själv plus några andra jag känner. Den här sidan är väldigt bra, då kan som användare har sin egen kalender med påminnelse för uppkommande födelsedag. Som sagt, finns inga ursäkter längre..

Av Isadora - 21 mars 2007 20:06

Hann med dagens outfit idag också, hade lite bråttom så bilderna är inte jättebra. Skön casual!

Svart a-linje tunika med krage, puffärm o klädda knappar - HM
Jeans - Bik Bok
Lila jacka - HM
Halsduk -SB
Skor PUMA - Nilson
Halsband - Guldfynd

Av Isadora - 20 mars 2007 18:20

Bild people.com

Hon är riktigt snygg i sin nya färg, kan inte släppa det! Gör hennes frisyr ännu hetare..
Tänk om man själv kunde göra denna frisyr rättvisa som Mrs Beckham, förvånandsvärt snyggt faktiskt!

Av Isadora - 20 mars 2007 17:19

Jag efterlyser flickan som var intresserad av mina give away-skor? Har mailat men inte sett röken av något svar tillbaka, var tog du vägen?? Still interested? Håller ju alltid vad jag lovar men om du försvunnit ;) så går turen tyvärr över till någon annan lyckosam själ!

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards