Hessingen

Alla inlägg den 23 november 2007

Av Isadora - 23 november 2007 19:00


Har haft redovisning och seminarium hela dagen idag, var riktigt trött när vi äntligen var färdiga för att släppas lösa inför helgen. Alla hade gjort så bra ifrån sig på redovisningarna så vi fick G på en gång efter sista gruppen var färdiga och vi alla drog en lättnad suck! Nu är det bara på nästa uppgift.

Efter skolan drog jag in till stan för att ev köpa de saker jag spanat på igår men BIG mistake kan jag ju säga.. var smockat med folk!


By the way, fick G på min uppsats som jag var tvungen att fixa till på den förra kursen! Förstå om jag blev glad när jag öppnade posten igår, hoppade in till vardagsrummet där mamma o pappa satt som värsta 5-åringen.. "Jag klarade det" haha! Mamma sa bara med ett leende "det visste jag redan".. Men inte jag! Var faktiskt orolig där ett tag, så svårt att veta när man aldrig haft läraren tidigare och vet vad han eller hon går på.. Men nu ordnade det upp sig iaf! Och ingen är gladare än jag :]





Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards