Hessingen

Alla inlägg den 9 november 2007

Av Isadora - 9 november 2007 16:32


 



Hade jag tävlat i konståkning fortfarande hade jag gärna haft denna vackra skapelse! Minns tyvärr inte vart jag hittade den, Topshop? Chifong var stort och är nog fortfarande inom "konståkningsvärlden".. Är nog mycket för att tyget är vackert böljande i vinden när man fått upp lite fart på banan!

Paljetter verkar ju fungera för gemene man nu och inte bara för oss på isen, kul tycker jag!




Av Isadora - 9 november 2007 13:13


Steg upp i ottan idag, åkte till ögonsjukhuset för en mindre dagoperation. Var egentligen inget speciellt så men för mig som inte har varit så sjuk och haft massa konstigheter i mina dagar var detta lite läskigt. Var inte så orolig igår, inte idag heller egentligen men var lite rädd att de inte skulle förstå hur jag ville ha det för de var nämligen tvungna att berätta allt de gjorde så jag inte skulle få panik..


Tror det finns två slags människor, de som vill veta exakt vad läkaren och sköterskorna gör för man är ett kontrollfreak och vill ha koll på allt och samtidigt vill kunna ställa in sig när smärtan väl kommer. Den andra typen vill nog inte veta när det onda kommer, ungefär som när de säger att de ska räkna till 3 och så gör de det på 2 istället, hänger ni med?

Jag är iaf den första typen om alla nu inte förstod det!



Nu ska jag hänga runt hemma, göra lite nytta medan jag väntar på att lilla mamma och my hubby kommer hem så vi kan äta tillsammans. Tyvärr måste pappa jobba men större delen är iaf här!


Av Isadora - 9 november 2007 13:05




 


Den senaste tiden har jag ändå haft med dagens även fast ja sa att jag skulle dra ner på det, men allt är ju relativt med tanke på tid!





 










 


Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards