Hessingen

Alla inlägg den 22 november 2007

Av Isadora - 22 november 2007 17:27



Killerheels



 


 




 



Hur gör hon??








 




Av Isadora - 22 november 2007 16:43



Lager på lager är fina fisken!





 









 


Ser ni jeanskjolen sticka fram? :]  




 











Av Isadora - 22 november 2007 16:38




 


Bild: asos.com







 


Känner mig grymt sugen på en fin skinnjacka när jag ser denna bild!

Har funderat fram o tillbaka i flera år utan att komma fram till om jag ska ha en eller inte, skinnjacka alltså.. hm.. Har aldrig hittat någon som känns mjuk nog, följsam alltså.







 



Av Isadora - 22 november 2007 16:26


Imorgon är det dags för redovisning och jag satt och fixade med mina talkort sent igår men blev riktigt bra! Under genomgången idag flöt det på bra också så har stor tillit till att det går vägen imorgon också!


Efter skolan idag gick jag på stan ett riktigt bra tag, är på jakt efter den "perfekta" fodralkjolen i svart men verkar inte vara det lättaste att hitta. Provade nog ett 20-tal, är kanske lite väl kräsen men känns som jag inte vill komma hem med yttligare ett plagg som bara känns som ett substitut för något annat och aldrig används.

Hittade lite andra saker som jag med granskande ögat siktade in mig på.. Man blir faktiskt mer en smart shopper nu när man inte har så mycket pengar! Indeed, man gör avvägningar hitan och ditan för att komma fram till om man verkligen behöver plagget eller bara tror sig behöva, BIG difference.. Som vi tjejer inte är så bra på att särskilja alla gånger! haha


Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards