Hessingen

Alla inlägg den 12 november 2007

Av Isadora - 12 november 2007 18:32





 


Idag fick det bli dunjacka på, det mesta som syns på bilen sorry!

 Och kallare ska det bli här i Stockholm, brrrr.. Det här är bara början!





 



Av Isadora - 12 november 2007 18:16


Idag har det varit skolan hela dagen, från 9-16:30.. jag säger då det! Började med sem. där vi redovisade varsitt kapitel i boken vi skulle läst till idag. Och jag bombaderade vår lärare med frågor om allt möjligt, stackarn hoppas han inte hatar mig. Jag har iaf som mål att alla lärare jag har i en kurs ska kunna mitt namn, ju förr desto bättre sen om det är pga att jag är en jobbig elev genom alla kluriga frågor jag ställer det är en annan sak :]

Jag hade lunchdejt med Z idag också, hur trevligt som helst precis som det brukar. Alltid lika skönt och befriande att ses! Sen hade vi en intressant föreläsning om hur tekniska generationen är idag, ännu mer än vad vi var när vi växte upp och att det gäller för oss lärare att hänga med i den utveckligen och vara medvetna!


Nu är jag så trött i huvudet, fick iaf i mig lite ostkaka och ska nog lägga mig på sängen och bara slappa! Sen kommer babyeve förbi för att hänga lite, ages ago, sånt gjorde man ju bara när man var yngre nu är man jämt jäktad minsann!


Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards