Hessingen

Alla inlägg den 16 november 2007

Av Isadora - 16 november 2007 19:55


Idag tog jag mig i kragen, har åkt förbi några gånger denna vecka och förra och såg att blomsteraffären fått ny ägare. Härligt, tänkte jag då den förra sög häck rent ut sagt, hade aldrig öppet och kom med dåliga ursäkter som att hennes son hade tennismatch och stängde fyra på eftermiddagen! Folk har ingen vett ibland.. Anyways... På något sätt hade jag en bild utav ägarinnan innan jag ens satt min fot i butiken genom att enbart spana in skyltningen. Och mycket riktigt fick jag rätt, blev nog ännu mer positivt överraskad om det nu är möjligt!

Knata bara in och frågade om hon behövde någon som kunde jobba extra ibland med tanke på att hon just öppnat och mycket riktigt var hon intresserad, klickade direkt! Slutade med att vi prata minst en halvtimme om en massa, hur kul som helst! Ibland har man flyt..


Nu blir det mys famför tvn med godis och grejer, det är jag verkligen värd efter denna vecka då de sista dagarna inneburit för lite sömn som grädde på moset!


Tjing




Av Isadora - 16 november 2007 19:53



Eftersom jobb stod på schemat idag också så åkte de rejäla vinterskorna på, nästan så man svettas!







Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards