Hessingen

Alla inlägg den 7 november 2007

Av Isadora - 7 november 2007 18:43



 

Mysa! Jag är en förädare med min UCLA tröja (ukla som pappa uttalar det! haha) Borde ju egentligen ha på mig min SBCC tröja, som står för Santa Barbara City College där jag en gång studerat. Men saken är den att

jag älskar när sådana här collegetröjor är nya och mjuka i luddet vilket denna fortfarande är! That's why.. Har ju såklart sparat min SBCC tröja!






 



Nu ska jag tända lite kanelrökelse, slänga mig på sängen och svulla ben and jerry's! *mumma*






Av Isadora - 7 november 2007 18:28


Idag var det skön sovmorgon, sov nog i 12h, storknade i säng igår om man nu kan uttrycka sig så? Upp idag till seminarium om vår bok Kulturanalys, väldigt intressant diskussion som vi fick igång sånt är alltid kul!

Fick tillbaka en del utav det som skulle betygsättas i förra kursen, betyget G sattes på de examinationerna, YES! check*


Såg ut som en dränkt katt när jag kom hem, måste nog ta för vara att släpa med mig paraply.. Inte riktigt min grej men måste ändras på då jag inte har luva på den jackan jag använder mig utav nu.

Vill ha en fin kappa men får nog drömma vidare, inte råd det här året eller finns andra saker som jag prioriterar före så får bli nästa år istället! Då ska det också införskaffas svarta stövlar.


Kände mig vuxen idag, tog ett vuxet beslut som gör att jag växer som människa! Nu får man se vad livet har i beredskap för en härnäst på denna specifika punkt..

Nu ska jag lägga mig på sängen och bara slappa, för det är jag värd..



Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards