Hessingen

Alla inlägg den 10 november 2007

Av Isadora - 10 november 2007 12:39




 

Känns som om många av mina läsare försvunnit från min sida?

Tänkte att de som är kvar kanske är nya? Tveka inte om ni vill fråga mig något, vem är jag och vad gör jag egentligen? Har ju ingen aning om det bara är folk man känner som klickar in på min sida för att läsa :]




 







 




Av Isadora - 10 november 2007 12:19



Minnen från förr så här på en lördag!


You gotta love it!



 

Av Isadora - 10 november 2007 12:12


Nästan hela familjen var samlad igår under middagen sånär på en storebror, vi som trodde alla skulle vara borta så det var ju en trevlig vändning.

Skönt att vara hemma och inte tänka på något vad skola och måste heter.

Idag är det värre med det, måste få lite saker gjort. Har redan saker i tvättmaskinen som går för fulla muggar. Ska nog ge mig på att städa så man har det fräsch omkring sig, mår man mycket bättre av!


Skulle egentligen behöva ge mig av till gymet men ingen kul att åka dit själv, känns inte så motiverande så det blir väl kanske en promenad ute istället men bäst att bylsa på sig, bara 1+ grad! brrrr..

Hoppas det blir yoga med yogapartner imorgon iaf, alltid något!



Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards