Hessingen

Alla inlägg under november 2009

Av Isadora - 7 november 2009 16:14


Finns det något härligare att ta en dusch och känna sig som en människa när man varit ute och svirat dagen innan? I don't think so.. Det var inte meningen att jag skulle gå vidare men jag bestämde mig för att man är inte mer än människa och kan ändra sig, man lever bara en gång! Kanske inte blir så mycket pluggande i dag men det finns alltid en dag i morgon också. Nu blir det bara viiila..

Av Isadora - 6 november 2009 11:30


Sista dagen i skolan för denna vecka, sen blir det middag med jobbet. Usch jag borde verkligen ha pluggat mer men får ta det i helgen, då jag för övrigt har planer med killen men det får gå!



Hoppas ni alla får en fin fredag, kram!

 

  

Av Isadora - 5 november 2009 16:59


  


Tyckte den här klänningen var så fin i våras men var osäker på om jag skulle använda denmen för 129:- känns det inte som om det är något att tala om!




Källa: www.hm.com

Av Isadora - 5 november 2009 15:45


Försov mig till föreläsningen i dag, sängen var ju så lockande att ligga kvar i! Men jag gav mig iväg i alla fall, efter det åkte jag emd delar av familjen och lunchad. Det blev härlig Gulaschsoppa och pannkakor med syld och grädde efter det, bästa i dag!! Nu måste jag läsa i vanlig orning men är så grymt skoltrött så det finns inte, usch..

I morgon efter skolan är det middag med kollegorna från jobbet, inte varje dag så ska bli trevligt! Skulle vilja hitta på något kul efter det, får se vad som händer..

Kram


Av Isadora - 4 november 2009 19:45


Klassisk, svart väska till vardags är något jag vill satsa på, i bra material som håller länge vill säga..

Dessa från Longchamp lockar!



  



 

Källa: www.longchamp.com

Av Isadora - 4 november 2009 14:50


I dag blir det en riktig läsdag, har massa jag måste plöja igenom innan dag är slut, stress stress som vanligt!

Så det kommer nog vara relativit tyst här under dagen men tror ni klarar er..


Kram

Av Isadora - 4 november 2009 13:30


 Jag vet inte hur gammal den här låten är men när jag hör den tänker jag tillbaka då det var utgång med tjejerna varje fredag, lördag, minnen!!


Av Isadora - 3 november 2009 19:59


Seg dag som ändå gick väldigt fort, skola ett par timmar och en sväng till killen för att köpa dammsugare och kika på mobil. Blir nog den senaste modellen tror jag.. Får se till att skriva upp den på listan till tomten!

Usch i dag är jag fåordig, vill bara lägga mig på sängen och slappa, men så kan det va ibland!


Tjing!

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards