Hessingen

Alla inlägg under november 2009

Av Isadora - 13 november 2009 13:37


Still sick! Usch, blir väl enbart detta nedan som jag kommer förtära i dag, har ingen matlust alls..



vitaminkick  

Av Isadora - 13 november 2009 12:49

Grattis till vinnaren av armbandet som blev Lillan som skulle ge armbandet till sin sambo i namnsdagspresent!

Jag har mailat dig!

 

 Källa: www.cocoo.se

Av Isadora - 12 november 2009 22:17


  







Av Isadora - 12 november 2009 17:36


I dag är det sista dagen för er att tävla om detta fina armband, gå in här för att tävla!


  


Källa: www.cocoo.se


Av Isadora - 12 november 2009 17:15


När jag väl kom fram till skolan i dag så kände jag mig plötsligt riktigt risig, snorig, ont i hals och huvud så var förkylningen ett faktum, grattis! Det var fler som inte skulle gå i morgon och jag känner att det inte kommer ge mig så mycket då jag är rätt erfaren när det kommer till vad som tas upp på föreläsningen så jag tar med all rätt helg redan nu! Det blir lugnt och skönt framför tv:n, tända ljus och bara rå om mig själv! I morgon får jag ta tag i alla måste som plugg och liknande men det är då det..

  


tända ljus på hylla över säng  


Kram alla!

Av Isadora - 11 november 2009 20:01



Väldigt basic men fungerar ändå!


 

  

Av Isadora - 11 november 2009 17:38


Hoppade över skolan i dag för att åka till läkaren direkt, för uppföljning. Jag gör framsteg och det har enbart gått en vecka. Denna kommande vecka kommer bli svår och jag bävar men jag ska klara detta också!

Träffade på kära Za på tuben av en slump, hur glada blev itne vi som aldrig har tid att ses! Nej, nu måste jag få mat i mig och fixa lite hemma. I morgon är det skola, då måste jag gå..


Tjing!

Av Isadora - 10 november 2009 20:43


Lång dag på jobbet men ändå känns väldigt bra! ägnade all min tid och energi åt barnen och föräldrarna för att allt skulle kännas bra för dem. Har även hjälp mamma och pappa med saker så nu är jag helt slut för i dag!

I morgon är det skolan som gäller sen läkaren, kanske tom hinner en sväng på stan? Hoppas det!


Kram

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards