Hessingen

Alla inlägg under november 2009

Av Isadora - 27 november 2009 00:15



Tada!

Jag behövde en förändring, som jag skrev tidigare, eftersom det sker en förändring inom mig vill jag även att det ska synas utanpå.


  

Av Isadora - 26 november 2009 16:19


Kom precis hem från skolan, ska slänga i mig någon mat sen i väg på bio med bästa vännen som jag inte sett sen september! Skamligt är vad det är.. Men nu får i alla fall till en dejt, blir New Moon massa popcorn och godis! I morgon är det skola och jag måste sätta i gång och läsa en massa redan denna helg, jag som trodde det skulle bli lugnt ett tag nu framöver. Men snart jullov! Lite lugnare då i alla fall.


Kram

Av Isadora - 25 november 2009 14:43


Om ca 1 år tar jag examen och jag längtar redan! I anslutning till examen önskar jag att jag och killen kan göra min drömresa, först Rom sen direkt till Paris i ett svep..



Som belöning för allt slit funderar jag på att köpa följande;


  

 

Källa: www.mulberry.com




Lyx
Av Isadora - 25 november 2009 12:18


Eftersom det inte blev något jobb i dag på mig lediga dag passar jag på att fixa här hemma och ta hand om mig själv! Jag ska även promenera bort och hämta ut ett paket, spännande! Hoppas ni alla får en fin dag trots trist-november-grått-väder..

 


Av Isadora - 25 november 2009 11:56


Jag har haft fullt upp med skolan så har inte hunnit blogga lika mycket som jag har önskat men nu blir det ändring på det!

  

Trots dålig kritik bestämde jag mig till slut för den telefonen till höger i bild, GT-S5230. Efter att ha lekt med den ett tag nu så tycker jag nog den är helt okej, bra ljud vid både samtal och musik men även kameran var överraskande bra. Det gäller bara att ställa in rätt inställningar för specifikt tillfälle!




Källa: www.siba.se

Lyx
Av Isadora - 24 november 2009 18:20


I dag var det tenta, tror det gick okej, så svårt att veta? Blev rejält påstressad av otrevliga tentavakter som bestod av tre spydiga tanter, usch.. Så ska det ju inte kännas, att man vill lämna lokalen så fort som möjligt för att slippa dem. Nu är det bara vänta på resultatet som kommer om dryga 3 veckor!


Nu är det lugna gatan här hemma, ledig i morgon och inget jobb som jag hoppats på så kanske skulle börja läsa lite till nästa kurs? Ska jag vara så duktig?

Av Isadora - 24 november 2009 17:47


  


Nu tävlar jag ut bästa Hollywoodtejpen för stundande fester kommande månad!

Det enda du behöver göra är att kommentera detta inlägg som vanligt.


Lycka till!


Av Isadora - 23 november 2009 20:17


Måste plugga, sista dagen nu. Var en sväng in till stan tidgare så förmiddagen försvann, men var tvungen. Kommer upp bilder sen varför.. Hemlig? Jag? Inte alls! haha.

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards