Hessingen

Alla inlägg under november 2009

Av Isadora - 17 november 2009 18:26


  


Tidigare i höstas, nu är vädret en annan femma men jag gillar hösten trots allt!


Av Isadora - 17 november 2009 14:01


Inget jobb i dag men kanske lika bra för i går när jag skulle lägga mig hade jag knappt någon röst(!?) och i dag är det inte mycket bättre. Så en dag inne med massa skrivande och läsning kanske är det bästa?

Jag är ju inte jättesugen på att ge mig ut i det härsliga vädret ändå.. I morgon har jag en dejt med killen, vi ska bl.a försöka finna en vinterjacka åt karln. Lättare sagt än gjort? Har ingen koll på killkläder alls och han går ju inte met på vad som helst heller.. Wish me luck!


Av Isadora - 16 november 2009 19:28


Devil, jag är sugen..

 

  

Av Isadora - 16 november 2009 19:15


Förstod inte hur jag skulle orka men jag klarade en hel dag så när klockan slog tre så ramlade jag hemåt mot tunnelbana, thank God! Nu känner jag mig helt yr i bollen, snorig, matt, ingen röst.. blä!

Nej nu slänger jag mig på sängen och viiiilar..


Kram

Av Isadora - 15 november 2009 15:32

 

Jag fick paket i torsdag och det enda jag kommer behålla är denna vita jeansjacka. Den kan nog bli rätt bra till sommaren över klänningar istället för kofta, lite mer klätt..

  


 

Källa: www.hm.com


Av Isadora - 15 november 2009 14:32


Hela helgen har gått åt till att bli frisk, hade gärna fått lite plugg klart eftersom tentan är om ca1 vecka, gillar inte att plugga som en galen sista helgen.. Får se hur allt reder ut sig, är ju 30-årsfest nästa helg också, hur ska man klämma in allt? Jag fick i alla fall godkänt på min senaste tenta så när det bara denna salstena och en till hemtenta som förmodligen ligger över jullovet, I can do this!

I morgon har jag en dag praktik men då ska jag inte hålla i någon lektion utan obervera för en uppgift som ska lämnas in redan på fredag, måste vara friskt då!


Over and out!

Av Isadora - 14 november 2009 16:39


Jag klickade inte hem något men kommer något in igen så kanske jag tar mig en funderare kring skorna i alla fall!

 

Hittade ni något som ni gillade?

  


 


Källa: www.hm.com

Av Isadora - 14 november 2009 13:03


Jag är nog världens otåligaste, speciellt när jag behöver göra andra saker men inte mår tillräckligt bra för att kunna utföra dessa saker.. Jag har ju ingen feber så kan inte vara "svinis", är säker bara en vanlig förkylning?

Den enda ljusglimten i dag är väl att det går en bra film i kväll, gäller att se positivt på saker och ting! haha

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards