Hessingen

Alla inlägg den 19 november 2009

Av Isadora - 19 november 2009 19:57


I morgon händer något som både är kul och läskigt men det ska nog gå bra! Det är även skola, sista gången för denna kurs sen så är det bara salstentan som går av stapeln på tisdag. Så det är till att plugga hela helgen lång! Det känns riktigt skönt att jag nu kan se ljuset i tunneln, enbart en delkurs kvar sen är denna termin till sin ände. Så får jag se vad jag ska läsa nästa år? Den som lever får se..

 

china town  

Jag i LA vid en stor kompass som ska leda mig rätt här i livet..

Av Isadora - 19 november 2009 16:20


  




  

Källa: www.hm.com


Av Isadora - 19 november 2009 11:40


Det finns saker jag skulle vilja skriva om men inte kan, det pågår en process likt en berg-o-dalbana inom mig just nu. Bestående av både upp- pch nergångar, stundtals väldigt jobbigt men jag kämpar på samtidigt som livet fortsätter. Ibland är det riktigt jobbigt när man måste sätta på sig masken och låtsas som allt är som vanligt men det kan även vara väldigt befriande att få fly från allt som plågar en. Det finns mycket jag måste jobba på, kanske rent utav hela livet? Men jag försöker inte sörja utan tänker att det hade kunnat vara mycket värre, det är en smärre tröst.

 

Nu ska jag återgå, för som sagt, livet fortsätter!

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards