Hessingen

Alla inlägg under november 2009

Av Isadora - 2 november 2009 22:15


Har sedan länge haft visionen att göra en viss resa, nämligen några dagar i Paris för att sedan åka direkt till Rom, det är drömmen!

Kanske skulle ta med mig kärleken den dagen jag tar min examen om ca 1 år? Det vore lycka!

 

  

 

 

Källa: www.morlund.se & www.resegruppen.com

Av Isadora - 2 november 2009 14:12


Jag kan inte låta bli att trotsa stormen utanför mitt fönster och blicka framåt som med alla annat som försiggår i mitt liv just nu! 

  

 Hur fin är inte denna klänning, både snitt och färg gör att jag längtar till sommarens kommande festligheter!

 

 

Källa: www.hm.com

Av Isadora - 2 november 2009 13:32


Dagen hittills har varit väldig tuff, men jag har gett mig fan på att jag ska klara det här! Efter mitt hembesök så somnade jag utmattad på sängen för en timme. Ska försöka peppa mig så jag kan få lite läsning gjord innan jag ska till jobbet.

Babysteps, en dag i taget..

Av Isadora - 1 november 2009 17:27


Glöm inte att ni kan vinna det här fina armbandet, kom direkt till tävlingen här!

  

  

Källa: www.cocoo.se

Av Isadora - 1 november 2009 16:58



Jag ska till killen i veckan för att kika på ny telefon, vilken ska jag välja av dessa två?


  

 

Källa: www.siba.se

Av Isadora - 1 november 2009 15:35


Hemkommen från killen relativt nyligen, satte i gång och städade det första jag gjorde, lika bra när man hade energin. Nu måste jag fortsätta dagen med att läsa, sen blir det middag och mys med lilla mamma. I morgon är en stor dag i mitt liv, i alla fall ett stort kliv mot bättre dagar, samtidigt som det är urläskigt. Men det är det väl alltid?

Ska även till jobbet en sväng på kvällen för ovanlighetens skull, ska gå en hjärt- och lungräddningdkurs. Har velat gå en i flera år nu så känns riktigt bra! Sånt som alla borde kunna? Jag kommer med säkerhet känna mig mer trygg i mitt framtida yrke.

Vi hade en riktigt trevlig helg, vi var en sväng till killens syster och hennes familj. Lillkillen har blivit så stor och båda barnen så sociala och härliga! Sen efter det blev det lugnt hemma, mat och film precis som jag gillar det..


Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards