Hessingen

Alla inlägg under september 2009

Av Isadora - 7 september 2009 20:18


Detta är min frihetslåt som jag blir helt lyrisk av, vet inte vart jag ska ta vägen och får ståpäls!


 Tompas känsla är pretty close..



Av Isadora - 7 september 2009 17:59


Jag har sovit dåligt i natt pga konstig armbåge. Känns nästan som en inflammation men vad vet jag, har aldrig haft det? Var en sväng till skolan men trodde jag skulle somna, vilket jag gjorde för någon timme sen när jag försökte läsa in lite litteratur.


I morgon åker jag med en vän till IKEA, var länge sen jag var där och behöver lite smått och gott!



Av Isadora - 6 september 2009 20:09



 

Gårdagen var riktigt trevlig, här är vi på uteserveringen innan middagen. I dag är det andra bullar och jag har pluggat en hel del, nu får det vara slut för i dag..







 


Kram





5/9

Av Isadora - 6 september 2009 13:42



 

På väg till brorsans 30-årsmiddag på Snaps aka Snarre!


 





 

Av Isadora - 4 september 2009 21:58







 

I går kom jag hem med det här fina armbandet.




 


Av Isadora - 4 september 2009 16:56


Ingen skola i dag, men har trots detta fått en del gjort skolväg. Nu lite senare på dagen är det födelsedagsfirande med enbart familjen, en av bröderna fyller the big 30!!


Måste försöka läsa lite också, som vanligt! I morgon är det middag ute med vänner för att fira födelsedagsbarnet på den rätta dagen, kan bara bli bra!


 





 



Källa: www.google.se





 

Av Isadora - 3 september 2009 22:17



Så mycket skor, så lite pengar..




Källa: www.vagabond.com


 


Av Isadora - 3 september 2009 21:48


Det var inte min dag i dag, är det någonsin det? En station från skolan fick vi snällt kliva av för tunnelbanan var ur trafik pga växelfel vid ändstationen. Sen strul med ersättningsbussar som var fulla, sen när jag väl kommit på en buss skulle den inte avgå? Då plötsligt var minsann tunnelbanetrafiken i gång igen. Missade 25 min av inledningen på en riktigt intressant föreläsning, sen när man skulle hem envisades tåget att snigla sig fram förbi alla stationer.. ååh!


Nu är jag i alla fall hemma och tar det lugnt framför en film.



Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards