Hessingen

Alla inlägg under september 2009

Av Isadora - 9 september 2009 15:50


Mina nya favoriter!


 

Av Isadora - 9 september 2009 15:14


Jag är så glad men framför allt lättad! Jag klarade min omtenta!!!! Det var på håret men vadå, jag klarade den i alla fall. Vilket är vad som räknas för nu kan jag enbart se framåt!



Denna syn slipper jag nu! No more!


 

Av Isadora - 9 september 2009 15:11


På väg till skolan i morse försökte jag mig på att mms-blogga men verkar inte har fungerat? Man får iofs tänka på att de fortfarande arbetar med den nya sidan för fullt, har dock mailat i väg lite frågor. Hoppas det fungerar inom kort!



Av Isadora - 8 september 2009 18:56

Här nedan kan ni se ett lyckat inlägg från mobilen, suveränt de dagarna man inte har tillgång till dator och internet!

       

Av Isadora - 8 september 2009 18:55

Testing, testing. Om det här fungerar så kan det bli ytterligare ett alternativ!

Av Isadora - 8 september 2009 17:05


Jag hoppas verkligen att detta linne är lika Wang-ig som jag tror!

Beställde i både svart & vitt.



Av Isadora - 8 september 2009 16:45

När jag loggade in på bloggen i dag öppnades en annan sida upp, kan ju meddela att jag var minst sagt förvånad! Tydligen har plattformen både bytt namn och design och därav att min blogg såg konstig ut men hoppas det ser bättre ut nu för er också?

Det blev lite ändrade planer, trots att jag själv inte hade någon vidare lust.. Var tvungen att vara hemma och plugga! Jippie.. Men sånt är livet!

Jag vet att det inte är jättemånga som läser min blogg men har ni några frågor, så fire away!

Av Isadora - 7 september 2009 20:50




Källa: www.ikea.se



 

Jag verkligen i stort behov av garderober likt denna på bild. Så jag kan förvara alla jackor i förrådet på ett bra sätt, just nu kommer jag knappt in genom ytterdörren.





Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards