Hessingen

Alla inlägg under september 2009

Av Isadora - 17 september 2009 22:57

Denna fina kappa från h&m känns som ett bra alternativ, perfekt grå nyans!

Jag var ju inne på grått för två år sen..

Jag skulle dock byta ut kragen till en egen!


  

Källa: www.hm.com

Av Isadora - 17 september 2009 14:40



Har hunnit med grupparbete och lunch men nu måste jag verkligen sätta tänderna i min hemtenta, dock är det ingen stress än men känner att jag måste pressa mig själv så jag inte sitter i sista stund.


Börjar bli riktigt kallt nu, tog cykeln till skolan, de lokaler som ligger närmast och det var inte direkt någon sommarvärme längre en jag gillar läget! Fint med alla färger på hösten, kall luft och så kan man stanna inne med gott samvete. Tända ljus och bara mysa!



Av Isadora - 17 september 2009 14:20

 

Alla som är intresserade, klicka här


  

Av Isadora - 16 september 2009 21:32


  

När jag kom hem började jag genast sätta i gång med tvätten, fixa i förrådet vilket innebar att ordna med vinterjackor och skor. Nu känns det som jag har koll på läget när det kläder och skor och vad jag behöver härnäst!

I morgon ska jag jobba med min grupp, vi ska sammanställa vårt material från tidigare i dag. Sen är det plugga som aldrig förr som gäller! Har redan skrivit ca 800 ord och minimum ligger på 1800, så nästa hälften på en dag, I got it!

Av Isadora - 16 september 2009 20:41

kärleken  


Den här tävlingen vore något för mig och min kärlek, då det är svårt att få tiden att gå ihop när både jag och han är upptagen av jobb respektive studier. Detta samt att vi bor på olika håll gör att man längtar lite extra efter varandra och vi biter ihop. Vi har även myntat mantrat "vår tid kommer.."

 

Tills vår tid kommer skulle det vara passa perfekt att fly allt vad vardag heter och enbart ägna all tid åt varandra!

Av Isadora - 16 september 2009 13:45


Snygg jacka? Själv älskar jag luvan men vet inte om den är köpvärd då det är kemtvätt..

Av Isadora - 16 september 2009 10:24


Nu är jag på väg till min nya praktikplats. I dag blir det dock ingen praktik utan jag ska intervjua en kvinna för ett grupparbete i skolan. Later!

Av Isadora - 15 september 2009 21:33

Något man bör satsa på varje säsong är basplagg i bra material.

Här nedan har jag valt ut några favoriter.


  



Källa: www.hm.com, www.ginatricot.com & www.lindex.com



Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards