Hessingen

Alla inlägg under september 2009

Av Isadora - 26 september 2009 11:51


I går var jag helt slut när jag kom hem från jobbet, med sprängande huvudvärk så orkar jag inte ens se filmen jag hyrt för kvällen. Riktigt illa! Skönt att iaf få jobba lite, det genererar ju i pengar later on..

Apropå pengar så tänkte jag ta mig in till stan och fajtas med alla andra som fått lön, wish me luck!

Av Isadora - 24 september 2009 17:26


Relativt hemkommen från skolan, kikar på ANTM på datorn och äter thaimat, mums! Var riktigt länge sen sist.. I morgon är det jobb och sen redan helg! Jippie* Måste försöka fixa böcker för nya kursen så jag hinner läsa men annars hade jag tänkt shoppa lite och hänga med vänner i helgen.


Kram

Av Isadora - 24 september 2009 11:25

Sitter på föreläsning i skolan. Kommer befinna mig här hela dagen.. Tjipp!

Av Isadora - 23 september 2009 21:17


Det har varit en lång dag och hemtentan är både inmailad och inskickad via vanlig post, just the way they want it! Det var det viktigaste i dag, sne har jag även hunnit med en storstädning och lite tvätt. Snart är denna kväll slut och i morgon är det dags för en ny delkurs! Full fart framåt..

Av Isadora - 23 september 2009 12:13


Det var dessa jag talade om i går..

  

   


 

 

Av Isadora - 23 september 2009 10:56


Jag försöker i stunden sätta ihop det sista i tentan, finns i så många luckor kvar att fylla, yes! Har på något sätt fått för mig att jag ska göra en massa annat också i dag, bara för att? I morgon startar en ny delkurs och jag måste ha ny litteratur, i går var ju ute efter ett par specifika stövlar som jag skulle få av mamma men dem fann enbart inne i stan och sen bara måste jag städa och tvätta, och.. Inte en lugn stund!


Av Isadora - 22 september 2009 21:26


Jag som varit uppskrivet för att jobba i dag i en hel månad tillbaka kämpade mig dit, det gick faktiskt riktigt bra. Sen åkte jag med mamma en sväng för att vara smakråd, hon kom hem med ett par väldigt fina stövletter från Ecco. Något fick även följa med mig hem.. får se om de får stanna.


Nu- Systrar i jeans!

Av Isadora - 21 september 2009 19:16


Det här fina halsbandet har glömt visa som jag köpte för någon vecka sen, från Indiska.

  

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards