Hessingen

Alla inlägg under september 2009

Av Isadora - 21 september 2009 12:12


I dag är mitt liv helt upp och ner, skulle varit i skolan och redovisat med min grupp men jag var helt klarvaken och kallsvettades hela natten igenom. Somnade två timmar innan jag skulle upp, vilket inte är hållbart.. Det här har bara hänt en gång tidigare och kan egentligen inte jämställas med då heller. I natt var det mycket värre. Tror det är stressen som går i gång, så var det iaf före en annan tenta.


Livet går vidare och jag måste se till att bli klar med det här, varken jag ha ork eller inte..



Av Isadora - 20 september 2009 17:17


Det har varit segt att komma in på nätet i dag, därav min frånvaro. Jag har förvisso varit ute i det fina vädret och planterat, hängt med familjen denna skön söndag och bara tagit det lugnt! Desto mer stressad är jag nu när jag måste få ihop hemtentan, har iaf nått minimum som är 1800 ord, great!

Kämpa, kämpa!



Av Isadora - 19 september 2009 20:54

Nu blir det godis i soffan framför en film, hoppas ni får en trevlig kväll! Kram

Av Isadora - 19 september 2009 13:59


Nu är det bara att lägga in en högre växel om jag ska bli färdig någon gång, mitt mål är i morgon men allra senaste på måndag! Tidigare i dag var jag och mamma på promenad runt ön i den sköna höstsolen, sen ska jag bege mig till karln<3 Vi har inte setts på riktigt på en månad nu? Riktigt illa. En dag, en dag..

 

Over and out!

Av Isadora - 19 september 2009 13:42


När jag var ute på en promenad med mamma tidigare i dag åkte de här på!

Kul med lite variation så man inte enbart kör med svart..

  

Av Isadora - 18 september 2009 13:02

  


Dessa fina rosor fick jag av bästa mamma när jag hade fått positiv respons på min senaste tenta!

 

 Medan jag för stunden pluggar för nästa etapp så kan jag inte låta bli att snegla på dem för att tänka,

I Can Do It!

Av Isadora - 18 september 2009 12:51


Sitter nu med min hemtenta och försöker få till texten, en röd tråd som binder ihop till en helhet men även försöker få in önskade referenser på bästa tänkbara ställe. Kräver skrivarlust, kreativitet bland mycket annat. Just nu dunkar smärtan i mitt huvud starkare..


Back to work!



Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards