Hessingen

Alla inlägg under september 2009

Av Isadora - 12 september 2009 17:59


I dag mår man som man förtjänar! Det är dock inte ofta jag är ute så då får man väl bjuda på det..

Det blir bara en lugn hemmakväll för mig i dag, äta god mat och bara vila. I morgon måste jag läsa lite så jag är förberedd inför nästa vecka. Skulle också vilja få till en dejt med en vän jag inte sett på länge men det kanske är att ta i eller?


 

Kram alla fina!


Av Isadora - 11 september 2009 15:48


Mina favoriter hos Cocoo

Gå in på sidan du också och hitta dina favoriter!

 

 

  

 

 

De Hermes-inspirerande hade gärna haft på mig i kväll..

 

 

 

Källa: www.cocoo.se

Av Isadora - 11 september 2009 11:40




Av Isadora - 11 september 2009 11:34


I dag är det hemstudier som gäller, läsa böcker är mina planer och eventuellt starta med examinationen. Men jag känner mig minst sagt clueless? Kanske pga att vi inte hade den inledande föreläsningen. Hoppas att bitarna så småningom faller på plats.




Lite senare är det reunion med gänget jag var med i Smögen, ska bli så kul!!





  

 

  





Later

Av Isadora - 10 september 2009 21:23


All Black!

 

  

Av Isadora - 10 september 2009 20:41


Jag menar denna artikel där de tar upp att lärarna ska få lön baserad på elevernas provresultat!


Det är helt absurt enligt mig då all kunskap inte går att mäta, det är så mycket annat man lär ut inom skolans väggar. Och vad händer med de skolorna i utsatta områden?

Som om inte människor har tillräckligt med krav och press i vårt stressiga samhälle, detta kan enbart resultera i utbrändhet.

  

9/9

Av Isadora - 10 september 2009 16:56


Jag på väg till föreläsning i går, då jag försökte mms-blogga utan framgång.

Hade på mig nya skorna!! Vilket resulterade i gigantisk vattenblåsa, mindre bra..


  


Av Isadora - 10 september 2009 16:18

Jag har även i dag försökt mms-blogga från skolan (!?) men det har inte fungerat.. Hoppas det löser sig snart!

Jag var i skolan en sväng för seminarie, snart är denna första delkurs slut! Det går riktigt snabbt nu, så snabbt så jag inte vet vart tiden tar vägen.. Passade på att sitta ute i solen när jag kom hem för lite sen lunch och läsning.


  

 

Kram

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards