Hessingen

Alla inlägg under september 2007

Av Isadora - 16 september 2007 14:59


Verkar vara svårt att hitta en klassisk kappa i den perfekta gråa nyansen, har ju klickat hem dessa från H&M utan att känna mig vidare nöjd av olika skäl. Känns jobbigt att vara på jakt när hösten snart är här!




Minns inte vart jag hittade denna, inte så vidare klassisk som jag är ute efter men fin på sitt sätt!

Färgen är å andra sidan perfekt!!



Av Isadora - 16 september 2007 12:57



 


Idag myser jag runt i detta, kallt här nere hos mig! Ska nog tända ljus, mysa o se film.. Ja, det ska jag!




 


Av Isadora - 15 september 2007 20:49



Gillar den här enkla outfiten, så fick bli favoriter i repris!



Av Isadora - 15 september 2007 20:24



Jag har väl som många andra rensat ut ur min garderob för att få plats med det nya!

Kolla gärna in mina auktioner som för tillfället bara är 2 dock men väldigt bra sådana!!


Av Isadora - 15 september 2007 19:32


Idag höll man ju på att blåsa bort minst sagt..

Tränade som sagt bodyjam idag, var kul men lite svårt att hänga med i stegen men det blir ju bättre efter gång. Dom har samma koreografi i 3 månader sen börjar dom med en ny. Det tråkiga var väl att det var ganska hög ljudvolym som var lite jobbigt för mig, nästan gång är det nog bra att ha med sig öronproppar! Vill ju inte vara den som går fram och gnäller att det är för högt, det som är själva grejen när man dansar annars blir det ju ingen känsla. Svårt det där, att få en bra jämnvikt.


Sen efter gymet åkte jag o lilla mamsen till IKEA, DUKA och Hemtex för att storshoppa saker till min älskling. Nu börjar det med inköp för lägenheten! Det blev mycket grafiskt svart och vitt o en lite accentfärg i form av lime, tror det kommer bli fint!




Av Isadora - 14 september 2007 21:23


Jag som skulle bloggat lite mer ikväll hade jag tänkt men är så trött så jag snart kommer stupa! Något som jag nämnde för en klasskompis när vi gick en sväng på stan efter skolan, när en kille kom fram till oss o snackade om el-bolag tror jag att det var så kunde jag liksom inte ta in vad han sa, jag såg bara att hans läppar rörde sig men inget ljud kom ut! Då kom jag fram till att min hjärna hade nått sin limit för denna vecka, i och med allt vi hört i skolan på föreläsningar, seminarier, antecknat ocn nya intryck som igår på exkursionen! Låter iaf som en bra teori.. trött hjärna, trött kropp.


Imorgon är det bodyjam med en barndomskompis som jag inte sett på länge, ska blir kul! Både hon o jag älskar ju street! Får se närmare imorgon vad det innebär, passet alltså.


**Sleep tight, don't let the bedbugs bite**






Av Isadora - 14 september 2007 14:55



 



Bild: frisyrer.se       


                      

Igår bokade jag tid för klipp & sling, Jippie!!! Är verkligen i stort behov av det som ni kanske kan se från gårdagens bilder..

Som ungarna brukar säga när man frågar vad man har för färg på håret egentligen? "Gult", säger dom då lite bestämt. För att sen lägga till "och lite svart där uppe också". Mm, tack för den! Ni ser, det är dags!



Av Isadora - 14 september 2007 14:33


 Fina koft/klänning som jag fick av Karolina!

Härligt avslappnad men ändå fin! Yes sir..


(Hade ju såklart väska o jacka till det här men kom ju såklart på senare när det var dags att gå!)



Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards