Hessingen

Alla inlägg under september 2007

Av Isadora - 5 september 2007 17:30






 

 




Emellanåt så händer det att jag går ner till bryggan och lägger mig ett tag för att ta in massa ny energi och bli av med det gamla på något sätt.

Det är så rofyllt att bara lägga sig ner, sluta ögonen och ta in alla ljuden, vattnet som kluckar, vinden som leker i trädets kronor. Långt bort kan man ana en båt med en motor som dånar enda bort till stora vägen.

Så skönt att bara koppla bort allt för en stund..





Av Isadora - 4 september 2007 17:14


Finns det något mysigare än att sitta inne när regnet smattrar på fönstret iförd varma och gosiga tofflor o mysa!

Det som är mindre mysigt är att jag måste göra läxan till imorgon, skriva om metakognition i 40 min som man ska läsa upp för klassen imorgon. Oh swell!

Känner mig inte riktigt taggad för det ännu plus att jag igår lyckades ta sönder en tangent på min kära dator, bejbi måste komma o fixa det snarast! Helst igår..



Av Isadora - 4 september 2007 16:23



Otroligt skön klädsel, dock inte när regnet kom nu på eftermiddagen men tur att man har nära hem från skolan!



 





Av Isadora - 3 september 2007 20:00



Dom är äntligen mina!


Har inte bloggat om dom något tidigare för det fanns bara enstaka par kvar o knappt några i min storlek men jag knep dom sista i stan :]





 



Av Isadora - 3 september 2007 12:38


Idag var det skolan fram till lunchtid så nu är jag hemma, ska slänga i mig något o passa på att tvätta lite lakan o handdukar. Hatar när det går för lång tid emellan o det känns ofräscht!

Sen ska jag styra min kosa in mot stan, möta upp Miss C, fika o snacka lite skit innan hon drar till Norge för att jobba + införskaffa lite nya höstskor.

Sen ikväll är det bara plugg som gäller, redan fått hemuppgift, det ni!


Mys

Av Isadora - 3 september 2007 08:20




 




Av Isadora - 2 september 2007 18:25




 

Hon ser vi en liten blond Angelina Jolie, det är iaf vad jag tror att hon kommer bli! Redan har hon mammas plutmun o faktiskt måste jag säga att det ser mer ut som hon har pappa Brads ögon?

Perfekt blandning!



 




                                            Bild: people.com




Av Isadora - 2 september 2007 17:59


Saker jag kommer satsa på i höst;



  • Bohemiska klänningar + kofta, strumpbyxor (lager på lager)
  • Sköna jeans i alla dess former
  • Storkoftan, långa tröjor
  • Bekvämt
  • Stora halsdukar/sjalar + mössa
  • Stövlar eller sneakers



Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards