Hessingen

Alla inlägg under september 2007

Av Isadora - 24 september 2007 19:58


Bra gumman att du drar nytta av "publiciteten" på något sätt iaf.. All publicitet är ju bra publicitet var det ju någon som sa..


..LavAzza..



 





You know I love ya, babygirl!



Av Isadora - 24 september 2007 19:31




 


Idag var det sommar igen då, mina vänner!





 



Av Isadora - 23 september 2007 19:24



 En klassiker med Lisa Loeb, alla har hört den men har ni sett videon? Inte mycket att se egentligen men grym låt iaf!




Av Isadora - 23 september 2007 16:03



Man börjar ju undra om dom inte har något bättre att skriva om, min lilla babyE* är med i en av kvällstidningarna idag bara för hon mådde dåligt i direktsändning tidigare i veckan.. Strongt att orka fortsätta vidare, you know I'm rooting for ya!


Av Isadora - 23 september 2007 10:40


Vaknade till en solig söndagförmiddag här i huvudstaden, hoppas det inte är svinkallt när man väl kommer ut dock. Ska strax iväg o möta Sophie på gymet, det är ju yoga idag! Sen plugga när jag kommer hem, kanske lite mindre kul men skönt att ha det gjort..





Av Isadora - 22 september 2007 17:27


Det blir sushi idag, nu väntar jag spänt på att bejbi ska komma hit! Pappa får naturligtvis också vara med på ett hörn han med, nu när han är gräsänkling o allt! Stora plus:et är ju att han också gillar sushi, annara ha de det ju inte gått.. Han brukar nästan aldrig äta det numera då mamma för några år sen fick reda på den hårda vägen att hon var allergisk mot skaldjur, svullna upp likt en blåsfisk big time!




 




Äta denna? Nej, tack!





Bild: his.se




Av Isadora - 22 september 2007 14:55



Vem var inte inne hos älsklingen idag o köpte tv till sin flickvän Emma om inte vår egna kronprins!

Prins Carl Philip stod det på leget, tyckte jag var kul.. Tänk om man kunde ha en titel på sitt eget, undrar vad det skulle stå på mitt, geologen :]

*I wish*



Av Isadora - 22 september 2007 12:51



Vet inte vad jag ska göra idag, jag o älsklingen vet iaf att så fort han slutar så ska vi äta någon extra god mat det är iaf lördag! Jag kanske skulle fila lite på min rapport, har ju ändå fler som ska börjas på.. Men kanske bättre att ta det imorgon, just nu vill jag bara ge mig ut i höstsolen men först se hur det går för mamma! Hon ska bort ikväll på ladiesnight med bl.a min barndomsvän Sophies mamma o hon kanske vill ha smakråd om något, tjejer emellan :]




 


Dessa grabbar ska dom se;






 



Bild: ladiesonly.se







 









Hoppas ni får en trevlig kväll!





Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards