Hessingen

Alla inlägg under september 2007

Av Isadora - 6 september 2007 18:18



Måste bara tipsa om denna fina blockindelade topp från Halens,

kommer stort nu för er som diggar det!


Av Isadora - 6 september 2007 14:23




 

Jag förstår mig inte på folk som påpekar fur alle att dom minsann redan sett hela Top Model lååångt innan den ens börjat här, eller Heroes.. bla bla.. eller vilken serie det än är.

 Men snälla, seriöst! Hur är man funtad om man sitter o skryter om något som alla i Sverige för att inte tala om resten av världen har tillgång till, för det enda man behöver är ett bredband, så kan ALLA ladda ner hela säsongen "innan alla andra"! Den här hetsen att vara först med allt börjar skrämmande redan i förskolan, vissa kan verkligen inte ta smällen second runner-up!

Om ni inte har något vettigt att säga, säg ingenting alls.. Det blir ju bara pinsamt annars.


Av Isadora - 6 september 2007 13:30


Jag insåg när jag kikade på dom senaste Dagens-inläggen så har jag bara svart eller grått som färg men jag har använt det på olika sätt! Iaf en safe kombination enligt mig.. Men det där har ju mycket med vilket humör man är på.

Ibland vill man synas, ibland vill man bara vara!



Av Isadora - 6 september 2007 13:15



Idag blev det mycket ton-i-ton!




Av Isadora - 6 september 2007 13:02


 



Nyss hemkommen från introduktionen på universitetsområdet, får man hålla tummarna att man hittar där också!


Skulle vara bra om jag en dag som denna fick lite gjort, funderade först på att åka o träna men känns inte så kul då det inte finns något pass idag som intresserar mig. Plus att jag vill ha haft åtminstone en träff med PT:n så man fått ett eget träningsschema att utgå ifrån o sen vet lite mer ingående hur alla världens maskiner fungerar! Så känner mig minst sagt frustrerad..

Ska nog ringa o försöka boka upp en tid, ja det ska jag!


Så istället ska jag nog ägna resten av dagen till muntra saker som tvätt o städning men först måste jag få i mig lunch! *mumma*



Av Isadora - 5 september 2007 22:15




Så har man fått ur sig skiten idag också, måste alltid ventilera på både gott o ont. Denna gång på bloggen, inte ofta men ibland händer det. Man är ju bara mänsklig.



Idag har det varit skola i vanlig ordning, väldigt givande seminarium. Suttit o diskuterat största delen. Imorgon är det Universitetet som gäller, hoppas man hittar vart man ska vara.. Ska iaf möta en tjej från min grupp utanför tuben så man är iaf två! Plus att hon pluggat där förra terminen o förhoppningsvis hittar någorlunda.


Nästa termin flyttar lärarhögskolan till Stockholms Universitet detta är big news! Vet bara inte på vilket sätt ännu, får veta mer i november..


Av Isadora - 5 september 2007 18:57


Jag trodde ni var med mig men ni är ta mej fan lika äckliga som de andra, ni ligger så lågt på min världskarta just nu så det finns inte..

Jag ska befria mig ur ert våld, låt fan ta er.




Av Isadora - 5 september 2007 18:01



Här följer en sen dagens!


Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards