Hessingen

Alla inlägg den 2 september 2007

Av Isadora - 2 september 2007 18:25




 

Hon ser vi en liten blond Angelina Jolie, det är iaf vad jag tror att hon kommer bli! Redan har hon mammas plutmun o faktiskt måste jag säga att det ser mer ut som hon har pappa Brads ögon?

Perfekt blandning!



 




                                            Bild: people.com




Av Isadora - 2 september 2007 17:59


Saker jag kommer satsa på i höst;



  • Bohemiska klänningar + kofta, strumpbyxor (lager på lager)
  • Sköna jeans i alla dess former
  • Storkoftan, långa tröjor
  • Bekvämt
  • Stora halsdukar/sjalar + mössa
  • Stövlar eller sneakers



Av Isadora - 2 september 2007 14:54


 Stilar på killar som jag gillar men ändå väldigt olika!

Man ska klä sig efter sin kropp tycker jag och efter det som man känner sig bekväm i, mycket viktigt.

Annars kommer man utstråla något helt annat än det man är ute efter.



 


Av Isadora - 2 september 2007 14:14


Igår gick jag o pojken min o kollade på massa inredningssaker som ska inhandlas mycket snart. Helst vill han inte gå med mig när allt detta sker men inte mig emot, vissa saker kan jag ju fixa med själv, allt lull lull så att säga. Men andra saker vill jag ju att han ska vara med o tycka till om eftersom det är han som ska ha o använda sakerna mest.


Helgen har varit bra, jag har kikat lite på höstskor o stövlar som jag egentligen inte har råd med förän nästa lön då denna månad var fylld med räkningar en nyblivande student inte riktigt klarar av egentligen.

Sen har jag o älskling passat på att umgås mycket då han var ledig både idag o igår vilket inte är ofta men hoppas det ska bli ändring på det.

Igår var vi hos vänner i deras nyrenoverade lägenhet, laga mat, åt o drack gott o spelade Backpacker o Jakten på den försvunna diamanten.




 



Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards