Hessingen

Direktlänk till inlägg 4 augusti 2007

Shop 'til you drop!

Av Isadora - 4 augusti 2007 18:45

Helt slut efter dagens shopping o ändå hann jag inte med allt som jag ville men fick ändå dom viktigaste ärendena gjorda! Var helt svimmfärdig när jag väl kom hem, vart kom solen ifrån?

Nu är jag iaf nyduschad o ska snart sätta mig på ballen med en dagens o god sallad som min darling handlat till mig, snart kommer han nog..

Sen ska vi på födelsedagskalas hos min käre bror, den äldsta för att vara mer precis. Han fyller egentligen på måndag men idag passar det nog bättre med baluns, lördag o allt! Två dagar kvar innan jobbet.. Usch, nej det ska jag inte tänka på nu! Fixade en väldigt bra present som jag hoppas han blir glad för o bundit en färgglad bukett som bara jag kan.. haha Kan ju inte gå in på vad exakt jag köpt eftersom jag vet att han läser här ibland! *Hej, hej big bro'!*


Köpte block o viktiga saker hos Ordning&reda inför skolstarten så det känns bra att ha fixat det iaf, resten av skolsaker har jag kvar sen i höstas så det är ypperligt! Sen fyndade jag både glitter/vinröd baddräk o liten söt sarong-liknande kort kjol med massa hibiskus på, vad kan bli mer Hawaii än det? Sen har jag ju lei o andra fina detaljer med plastblommor så känns riktigt bra nu inför nästa helg! Sen blev det mest shönhetsartiklar som sagt..

Sånt som man inte kan leva utan!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isadora - 21 september 2012 23:12

Det har varit mycket på jobbet, säkert den mest arbetsamma månaden ever, helt galet! Sen åkte jag på en förkylning och tappade rösten, så det ska bli skönt med helg. ...

Av Isadora - 1 september 2012 13:53

Slagna hjältar här hemma igår, trötta efter en lång vecka.

Av Isadora - 26 augusti 2012 20:42

Pizzamys med älskling

Av Isadora - 26 augusti 2012 20:32

On my way out..

Av Isadora - 26 augusti 2012 20:30

Igår var vi på middag hos fina kusin och sambo, mycket trevligt! ...

Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards