Hessingen

Alla inlägg den 15 augusti 2007

Av Isadora - 15 augusti 2007 17:55


Inspiration inför hösten!


Hon är så söt, som socker som mormor brukade säga..




Bild: Nelly.se


Påminner om min tunika!


Av Isadora - 15 augusti 2007 16:47


Känns lite vemodigt denna "sista" (?) vecka på jobbet, kommer sakna så många. Kollegor, barn som slutar för att börja skolan o alla andra som man lämnar kvar. Huh, va stora dom blivit dom små liven! Man hänger inte med..

För 1 år sen denna månad kom jag till dom första gången, genom ett bemanningsföretag som jag jobbade för då. Sen jobbade jag deltid hela förra hösten då jag pluggade inredning, i vintras började jag nästan jobba heltid då  dom ville ha mig som en pool på stugan som hoppade in där det behövdes vilket var otroligt lärorikt o nu är vi här.

Har ju ingen aning om hur mitt schema kommer se ut denna höst men jag håller tummarna att jag kan jobba kvar kanske 1/vecka för både min o deras skull. Kul att känna sig behövd o uppskattad o jag tycker själv det är oerhört viktigt att man trivs vilket jag också gör!

Annars får jag helt enkelt ta ett annat jobb med andra möjligheter o då återstår bara helgerna..


Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards