Hessingen

Alla inlägg den 23 augusti 2007

Av Isadora - 23 augusti 2007 15:52




 



Någon som är intresserad av en supersnygg beige mockakjol??

Inte riktigt min stil eftersom den är lite väl kort nu när man lagt på sig lite mer på min välkända J.Lo-rumpa! Tror verkligen denna kjol skulle vara jättefin på rätt person, därför jag gör mig besväret..


Annars åker den med allt annat som jag ska skänka bort till Statsmissionen!


Av Isadora - 23 augusti 2007 14:35


Relativt nyinköpt påslakan-set, dessutom på Hemtexs rea!

Miss C har verkligen fått in mig på "flickebarnets" färg såsom rosa o blommor..


Av Isadora - 23 augusti 2007 14:30



Enda sen hon gjorde DKNY-kampanjen back in the days så var jag fast! Det var också då hon träffade sin man, också modell.

Han nästan lika vacker som Esty!


Av Isadora - 23 augusti 2007 13:59


Det var ett tag sen jag satt vid skolbänken o då var det inte ens i Sverige men kul hade jag! Kalendern o väskan med plats för tunga skolböcker är fixat, nu återstår bara annat skolmaterial, ny skrivbordsstol för min gamla är usel + skrivare som min älskling ska fixa till mig, måste jag ju ha för alla skolarbeten! 


Av Isadora - 23 augusti 2007 13:53


Idag skulle jag engentligen åkt till IKEA med en god vän, han o jag brukar nästan jämt gå där o kika men vi åker dit lika gärna för deras goda köttbullar med potatis, gräddsås o lingonsylt! Mums säger jag bara..

Men idag blir jag nog tyvärr bara hemma med jobbiga magsmärtor så tänkte att jag lika gärna kunde ta tag i alla skolsaker som måste fixas med,

nu är det inte många dagar kvar!


Update: Jag försökte mig på en promenad för jag har hört att det ska kännas bättre för magen, iaf i mitt tillstånd. Och om jag känner efter så var det nog det! Nu ska jag ta en lååång dusch o städa upp lite här hemma. Började rensa upp lite i garderoben, känns bra. Behöver ju plats för det jag faktiskt använder!



Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards