Hessingen

Alla inlägg den 21 augusti 2007

Av Isadora - 21 augusti 2007 16:55


Har precis sett färdigt Blood Diamond, oerhört bra film måste jag säga.

Blir nog alltid bättre då det är baserat på riktiga händelser. Har aldrig personligen varit förtjust i diamanter, gillar mest mina smycken enkla. Men om man en dag ska gifta sig så kanske man iaf vill ha en liten diamant men hur går man till väga o tar reda på dess ursprung?


Translation: I have just seen Blood Diamond and it blew me away! I don't care for "rocks" that much but if I one day gets proposed to I'd prefer a smaller one.

But how do you know if it's a blood diamont or not?



Av Isadora - 21 augusti 2007 13:06


Hej allihop!


Nu är jag hemma igen, det var riktigt trevligt att komma iväg för ett par dagar, sista inna skolan sätter igång på måndag! Kom hem sent igår o somna nästan på en gång. Idag ska jag o älskling bara ta vara på tiden o umgås, jag med mina magsmärtor kommer nog tacka mig för det o älskling som jobbat som en galning dom senaste dagarna säger inte emot en lugn dag.

Snart blir det god lunch i form av kyckling, couscous o massa goda grönsaker + keso! Mums* Och sen film på det.. Hoppas han köper med sig lite kokostoppar doppade i yoghurt!



Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards