Hessingen

Alla inlägg den 3 augusti 2007

Av Isadora - 3 augusti 2007 17:52


 Inte bara jag som gillar vackra saker, pyssla & inredning. Det gör min kära mamma också även fast vi inte har direkt samma smak så kan jag ändå uppskatta det hon gör! Just nu sitter hon o syr upp små njuka hjärtan som prydnad med diverse pärlor o dylikt.




 





Av Isadora - 3 augusti 2007 14:43

Idag blev inte mycket som man tänkt sig, skulle på lunchdejt med min favoritflicka men kom inte upp i tid.. Nu måste jag vända tillbaka på dygnet, får helt enkelt strunta i CSI som går på natten.

Var lite orolig att mobilen inte skulle väcka mig heller eftersom jag skulle byta operatör i natt men allt verkade gå finfint! Äntligen så kan jag använda min "nya" telefon som jag fick när jag fyllde år, i MAJ!

Idag får det bli en slapp dag, då det regnar ute. Jag har redan tvättat duschen så nu kan man se igenom glasdörrarna, det ni! haha.

Sen ska jag väl ge mig på resten av "lägenheten", tur at man inte har en våning. Går fort att städa!


Imorgon blir det nog till att gå upp tidigare om man ska orka börja jobba på måndag, då tänkte jag också passa på att gå en sväng på stan. Har jag inte gjort på hela semestern, killen gillar ju som bekant inte stan om det gäller shopping. Kanske inte stan alls? Vad vet jag.. alltid kaos där inne så jag förstår honom! Ska bara gå i lugn o ro o kika, göra ite nödvändinga köp såsom nytt nattbalsam o liknande. Tänkte också kika in lite 2nd hand, gäller att vara ute i god tid, kanske ute för tidigt tom?? Det återstår att se..

På söndag är det sista dagen i frihet! Självklart kommer värmeböljan perfekt till jag börjar jobba men jag är inte bitter, inte alls.. *blä*

Ska iaf njuta sista dagen i solen då!


Av Isadora - 3 augusti 2007 00:58


Många letar efter den perfekta skinnjackan men kanske inte har råd att lägga ner en förmögenhet, student maybe?

Jag kommer snart vara där så lika bra att börja kika runt efter budget..

Tröttnat på skinnjackan med muddar som alla springer runt i?


Här har vi två riktigt snygga från H&M Online!




Själv gillar jag dessa två, parkasen o kappan i ull!

Tyvärr ser just denna parkas från HM klockren ut på modellen här på bilden men inte annars av någon konstig anledning? Bilden påminner mig annars om den fina parkasen från Monki som dom hade tidigare i våras som iofs inte var fy skam!

Kappa har jag redan men i svart, tröttnat lite så skulle vara kul med en i grått denna säsong. Kul med förändring!


Presentation


Hej och välkommen till Hessingen!

//Isadora

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

cocoo

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar

Besöksstatistik

Translate to your language!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards